Hotel Artemis

• Kinderopvang

36 reviews over Hotel Artemis

• 2018
    10Danny Van Lancker16-02-2018

Wij gaan zeker terug. Alles top.

Wij waren dag na ons verblijf in ander viersterrenhotel in amsterdam waar prijs kamer dubbele was. Wel dan is Artemis hotel vijfsterren waard. Vijf minuten stappen heb je tram 2 naar centrum. Voor ons geen

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7Gast14-07-2017

Goed en ruim hotel, kan qua personeel veel beter!

Geboekt via een veiling. Nu achteraf komen we er achter dat we geen toegangskaarten voor Holland Casino hebben gehad die wel op de voucher stonden.

Bij aankomst was er geen duidelijke stopplaats om in te checken en daarna de auto te parkeren. Eerst werden keurig gasten die wilden uitchecken geholpen. Daarna namen ze uitgebreid de tijd om van alles uit te leggen, ook de bereikbaarheid van Amsterdam met OV. Ondanks dat er nog geen kamers waren en we niet konden inchecken. Koffers kunnen in bewaring gegeven worden. Auto mag in de parkeergarage tot 23:59 op de dag van vertrek. Dit soort info ontbreekt op de site.

Bij terugkomst in het hotel 's-avonds stonden er vier personen achter de balie. Één persoon nam van een gast de voucher aan en legde deze weg met de mededeling dat een collega dit verder zou afhandelen en ging staan typen op een computer. Dit gaf alom verwarring bij andere incheckende gasten. Iemand die achter de balie niet direct een gast helpt moet werkzaamheden op de computer op kantoor uitvoeren.

Ruim georiënteerd hotel met ruime kamers. Deze zijn netjes, stil en schoon. De tweede dag bleek dat er de eerste dag geen bad-/douchegel was neergezet. De tweede dag wel. Er zit een standaard zeeppomp tegen de muur boven de wastafel en het bad. Helaas zijn deze net zo donker als de tegel waar ze tegen gemonteerd zijn. Kamer is sfeervol verlicht maar één lamp die feller kan branden en je kunt dimmen zou niet misstaan.

De tweede dag lag de afdekplaat en het mechanisme van de afvoer van de wastafel op de wastafel. Goed dat ze het schoon maken maar terug plaatsen is wel zo netjes. Je kunt het niet over het hoofd zien.

Toen we de tweede dag naar onze kamer wilden werkten de toegangskaarten niet. Weer terug naar benden naar de balie. Dat is zeer irritant omdat je weer in een rij moet gaan staan. Hoe 'moeilijk' is dat om goed te organiseren? Geen excuses. De volgende ochtend stonden we niet op de breakfastlijst. Die was natuurlijk al gemaakt voor onze kaart opnieuw geactiveerd was. Een beetje doordenken van receptiemedewerksters mag je toch wel verwachten.

Vriendelijkheid, behulpzaamheid, interesse en hygiëne bij het ontbijt zijn zoals het hoort. Alhoewel de tang voor brood te pakken, die iedereen vast heeft gehad, niet op of aan de mand geplaatst moet worden tegen het brood aan. Een apart schaaltje zou volstaan. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Ook over de inrichting is hier goed nagedacht, ook met het oog op hygiëne.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Dordrecht20-12-2016

Prima hotel

Perfect hotel voor een weekend Amsterdam Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet Nette kamer Tram 2 brengt je in hartje centrum

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Netty31-01-2016

Prima hotel, heerlijk ontbijt

Wat ver van het centrum, alhoewel goed bereikbaar met de tram.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Maud van Barneveld19-01-2015

Heerlijk hotel!

Met de taxi ben je zo in Amsterdam Oudwest. Lekker rustig gelegen en goede parkeergelegenheid.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9Rob Heijne07-10-2014

Top verblijf

In het weekend van 4 op 5 oktober heb ik mijn geliefde ten huwelijk gevraagd in het Artemis hotel in Amsterdam. De MO heeft er persoonlijk voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. De kamer versierd, heerlijk fles cava en kaasplankje op de kamer. Onze nieuwe start kon niet beter beginnen.....

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7Sharon07-07-2014

Over het algemeen een mooi en een goed hotel. De uitstraling van het hotel en de kamers is verzorgd en ziet er netjes uit. Bij aankomst kregen wij te horen dat er een borg van 25 euro werd gevraagd. Dit is opzich geen probleem maar ik vind het wel zo correct dat dit van te voren wordt aangeven. We kregen de 'mededeling' dat we dit contact mochten betalen of met credit card. Nadat wij aangaven dit wij hiervan niet op de hoogte waren en hierdoor geen credit card hadden en de pin automaat van het hotel kapot was 'mochten' we het van de hotel ook pinnen. Als dit van te voren op de website tijdens de boeking wordt vermeld vind ik dit geen probleem maar hoe het werd overgebracht kon een stuk vriendelijker. Er waren meerdere mensen die dit vervelend vonden. Het avond eten en ontbijt waren prima. Personeel vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding was prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Vicky_bellon07-04-2014

Echt de moeite

Wij verbleven voor de tweede keer op een paar maanden tijd in dit hotel, we waren zo tevreden de eerste keer dat we nu Amsterdam wilden bezoeken met onze vrienden. We hadden twee kamers geboekt met een groot bed. Toen we 's avonds incheckten bleek er maar 1 gewone kamer meer beschikbaar en kregen we een business suite aangeboden zonder meerkost. Wat een service en wat een kamer! Heel ruim, zithoek, inloopbadkamer die heel ruim was, minibar inbegrepen, fantastisch gewoon. Ideaal om nog iets te drinken met onze vrienden op onze kamer en ons dagje nog eens na te bespreken. Ontbijt weeral dik in orde, kamers weeral zeer netjes en hygiënisch , bus naar centrum duurt twintig minuten maar stopt om de hoek van het hotel en garage net onder de receptie. Wij blijven zeker en vast terugkomen telkens we Amsterdam willen bezoeken!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Loraine06-04-2014

Super service, heerlijk eten! Absolute aanrader

Afgelopen weekend samen met mijn partner genoten van een heerlijk weekendje in Amsterdam! Vrijdag aangekomen en zeer gastvrij ontvangen. Omdat we laat waren besloten we de eerste avond in het hotel te eten. Dit was een waar feestje. Heerlijk eten en zeer prettige service. Kamers zijn modern en ruim. Ook het ontbijt was prima. Een heerlijk buffet waar we twee ochtenden van hebben genoten. Klein nadeeltje was de ligging. Met de bus die bij het hotel vertrekt duurde het zo'n 20 minuten naar het Leidseplein. Eigenlijk valt het wel mee. Al met al een prima ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2014

• 8joke05-01-2014

Net hotel

Proper hotel en vriendelijke mensen. Ligt net buiten het centrum maar je hebt perfecte aansluiting met de tram of de bus. De tram kost 7.50€ voor de hele dag en de bus 2€ per ritje aan de receptie krijg je ook netjes de uren van de bus of de tram. S'morgens was er bij het ontbijt heel veel volk maar het buffet werd netjes weer aangevuld. Het enige spijtige was wel dat ik geboekt had voor vier personen en dat het andere koppel aan de andere kant van het hotel op een ander verdiep zat wat praktisch wel wat moeilijker ging.

Gereisd met vrienden in december 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald