Hotel Apple Inn

3 reviews over Hotel Apple Inn in het Nederlands

Zeer mooi gerenoveerd hotel

GJ
5-8-2014

Wij zijn afgelopen week een paar dagen bij Apple Inn geweest. De kamer (en eigenlijk het hele hotel) was erg mooi en stijlvol gerenoveerd. De kamer was mooi en schoon. Vlakbij het hotel is een tramhalte die je binnen een paar minuten naar bijvoorbeeld Leidseplein of Rijksmuseum brengt. De tram is overigens niet noodzakelijk want alles is ook goed te voet te doen. Het ontbijt was goed en de bediening was vriendelijke en behulpzaam. Ik kan echt iedereen dit hotel aanraden. Mooie kamers op een toplocatie op steenworp afstand van het mooie Vondelpark.

Gereisd Met partner in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

anne
27-11-2013

Met vriendinnen een weekendje Amsterdam. Apple Inn, vlakbij tram en gezellige restaurantjes in Zuid.. een 4 pers. kamer geboekt. wat een mooie schone kamer. De badkamer is niet zo heel groot maar erg schoon en regendouche..Wij hadden kamer aan de voorkant dus je hoort wel de weg, maar na een dag shoppen en uitgaan...heb je hier weinig last van ;). Lekker ontbijtje, koffers konden in opslag en hebben we later gehaald. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Slecht en vies! Vuile kamers, onvriendelijk, badkamers en

Glenn
15-2-2005

Slecht en vies! Vuile kamers, onvriendelijk, badkamers klein en schimmel in douche!

Gereisd Anders in februari 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Apple Inn voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apple Inn in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apple Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.