Hotel Amsterdam Village Hotel

Hotel Amsterdam Village Hotel
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Village Hotel voor je op een rij gezet:

Laatste review

We hadden gereserveerd maar we konden niet vroeg komen en belden dat we wat later kwamen (negen uur 's avonds). Bleek dat we maat tot acht uur inchecken. Dus wij racen naar t hotel, daar ongelooflijk onprofessioneel personeel aangetroffen. Moest papieren invullen met identificatieplicht, maar mijn man was zijn paspoort vergeten dus we hadden alleen mijn id. Daar werd nogal moeilijk over gedaan. Kopie werd gemaakt zogenaamd voor de verzekering. Enfin, uiteindelijk de kamersleutel gekregen, troffen we daar een verschrikkelijk ouderwetse kamer aan. Geen warm water! Onbeschoft behandels, geen ontbijt want ik kwam vijf over tien, totaal geen sorry, niks. Wij waren nog even uit gegaan, worden we een uur s nachts gebeld dat we terug moesten komen om eerst de kamer te betalen! We komen hier nooit maar dan ook nooit meer terug! Bewoners naast t hotel zeiden dat we niet de enigen waren en dat de eigenaar een enorme schofterige kerel is diemalleen maar op je geld uit is. Let op: om de hoekkun je gratis parkeren, terwijl ze hier 15 euro vragen, niet doen en advies: ga ergens anders logeren!!!!!

8 reviews over Hotel Amsterdam Village Hotel in het Nederlands

Logeer hier echt alstublieft niet!

Danielle
9-10-2016

Dit nooit meer. Smerig en duur. Onacceptabel

george schlepers
30-8-2013

Amsterdam Village Hotel (De Oude Taveerne), doet zich voorkomen als gezellig en authentiek. In oude steil opgezet is het inderdaad. Het restaurant meubilair is vies, oud en versleten. Ook het restaurant zit vol spinnenwebben, vliegen en verder ongedierte. Het personeel is hiermee bekend maar trekt zich er niets van aan. Hetzelfde geldt voor het terras en terrasmeubilair aan het water. Een biertje, 0.5 ml kost € 6,25 belachelijk duur. Bij ontbijt wordt siroop geschonken. Jus de Orange (ranja) wordt op rekening bijgeschreven. Prijs/kwaliteit verhouding is op veler gebied ver te zoeken. Ook voor autostalling wordt je opgelicht. € 10,- per dag terwijl deze onafgesloten parkeervoorziening naast een vrij toegankelijke parkeerplaats ligt. Hygiëne is ver onder de maat. De hotelier moet zich schamen. Afgaand op de internetsite kom je in werkelijkheid bedrogen uit. Boek dit hotel niet!!

Alleen voor bij mooi weer

Gijs
11-7-2013

Als je Amsterdam wilt bezoeken is dit niet de beste uitvalsbasis. OV is slecht en de taxi is 30 euro enkele reis. Maar om te fietsen of om lekker aan het IJmeer te eten is het een prima plek.

Kamers zijn heel prima, niks mis mee.

Achter hebben ze ook een zitje aan het water, maar daar is sinds 1983 niks aan gedaan, vrees ik. Vol met spinnenwebben. Tip is om daar eens grondig en daarna dagelijks schoon te maken, want het is een schitterend plekje alleen erg vies.

slechte prijs-kwaliteit!

marjaknies
13-8-2012

Voor een dergelijke kamerprijs zo`n slecht ontbijt leveren, dat kan gewoon niet!

Geen fruit, geen warm broodje, armzalig goedkoop beleg, geen melk,

geen vers fruit drankje, geen cereals, geen gedroogde vruchten en kwark-yogurt en dat voor 129,00 euro 1 nacht.

Leuk hotel kwartiertje van centrum

naam naam toelen danielle
10-8-2012

Gelegen aan het water, mooi uitzicht :-)

Op weg naar niveau jeugdherberg ...

m.c. van zelm
7-8-2012

Hotel geboekt medio maart 2012. Prijs voor vier sterren leek acceptabel gezien ligging en inrichting. Keuken werd aanbevolen???

Ervaring: ligging prima, kamers comfortabel ingericht, netjes en schoon. In overeenstemming met de kwalificaties.

Keuken: matig. Van de hoofdgerechten komt 75 % uit de frituur. Een bak patatten als bijgerecht.

Personeel matig: steeds allen engels sprekend op een na.

Ontbijt: een deceptie. Een mandje met plakjes brood, een pot hagelslag en wat vleeswaren, geen eitje of lekkere broodjes. Er werd niet gevraagd of dit naar wens was. Geen aanvulling. Dit past niet bij een ***** kwalificatie.

Waait hier een andere wind / nieuw beleid. Dit gaat richting jeugdherberg.

Unieke ligging

Maurits
22-8-2011

Een hotel-restaurant vlakbij Amsterdam, maar met landelijke ligging en schitterend uitzicht op het IJ(ssel)meer, dat is uniek. Wij hebben hier genoten van een heerlijke stop op het terras onder het genot van een drankje en een hapje. De Oude Taveerne heeft ook enkele hotelkamers. En dit allemaal in Durgerdam, het beroemde Dijkdorp bij Amsterdam.

2008

gezellig klein hotelletje ,10 km van centrum van amsterdam, leuk uitzicht op meer, nette kamers , badkamer was wel klein en nogal een steile trap naar de kamer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amsterdam Village Hotel in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amsterdam Village Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.