Bed and Breakfast Amsterdam Central

Bed and Breakfast Amsterdam Central

8Fantastisch

Score uit 1 review

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

Op vakantie geweest naar Amsterdam Central?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Amsterdam Central voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

1 review over Bed and Breakfast Amsterdam Central

• 8elise.van.vliet20-02-2010

Centraler kan niet!

Deze vriendelijke B&B ligt in een zijstraatje van het Damrak, halverwege het centraal station en de Bijenkorf. Er is een tweepersoonskamer annex badkamer op de 3e verdieping en nog een op de 4e verdieping met daarbij ook een zitkamer. Op de tussen-etage is een ruime en gezellige leefkeuken waar alles klaarstaat voor het ontbijt en waar je desgewenst 's avonds een potje kunt koken. Ook staat hier een computer om te internetten (gratis). Alles is heel verzorgd en schoon. Wij sliepen op de 3e, aan de straatkant. Het is een ruime kamer met hangkast, koelkast, tv en tafel met stoelen. Tweepersoons bed met twee matrassen/dekbedden. De gordijnen verduisteren goed, de kussens waren aan de dunne kant. Badkamer is klein maar van alles voorzien, incl. vloerverwarming. We hebben al veel B&B's in A'dam geprobeerd maar dit is veruit de beste. Minpuntjes: de smalle steile trappen (met een grote koffer kom je niet naar boven!). In de zomer straatlawaai.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Bed and Breakfast Amsterdam Central info