Weer vandaag1°-1°
8,3

Omschrijving
Amstel Intercontinental ligt in hartje Amsterdam. Bij binnenkomst ligt er vers fruit en snoep klaar en na een dag slenteren kun je relaxen in bad. Aan douchegel en shampoo hoef je zelf niet te denken. Je kunt eten in een van de twee restaurants en het ontbijt voldoet prima. Gelegen aan de Amstel aan de rand van het centrum van Amsterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor Amstel Inter Continental Amsterdam voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam in het Nederlands

De sterren waard!

Saskia De Lange,
24-7-2018

De kamers zijn ruim en comfortabel. De locatie is ideaal vlak bij het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Super, super super hotel

John_Doe_BE
23-6-2011

Wat mij betreft THE PLACE TO BE! Fantastisch mooi hotel. Super vriendelijke en profesionele bediening. Zeer ruime en comfortable kamers.

Best wel prijzig maar elke cent waard!!!

Gereisd met partner in mei 2010

mooi en leuk

abregeling
24-1-2011

leuke dagen gehad

aardig personeel luxe en het eten was top!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Gewoon goed

John
10-12-2010

Goed hotel, alles goed geregeld, niet opvallend.

Ligging is aardig en amsterdam is natuurlijk gewoon een geweldige stad.

Gereisd met partner in december 2009

Super mooi hotel

Lizzy Brugmans
17-12-2009

Heb hier een nachtje geslapen in een Executive Room. De kamer zag er heel mooi en sfeervol uit. De badkamer was ruim met een groot ligbad, aparte douche en toilet. Wij zaten in kamer 207 en er was die nacht wel een irritante tik waardoor we amper hebben geslapen. We hebben hier ook ontbeten, wel lekker. Maar naar mijn idee niet heel uitgebreid. Leuke binnenkomer is wel dat er bij binnenkomst vers fruit, schuimpjes en snoepjes voor je klaarliggen. We zijn hier ook nog in de sauna/turks stoombad/zwembad geweest. Zeker de moeite om dit ook even te doen!

Gereisd met vrienden in december 2009

Luxe rustpuntje in druk Amsterdam

Rob
25-1-2009

Het hotel maakt alle verwachtingen waar. Het is, mooi gelegen aan de Amstel en aan de rand van het centrum, een echt rustpunt in het hectische Amsterdam. Direct vanaf aankomst straalt het hotel exclusiviteit uit, de service is perfect. Kamers zijn redelijk ruim en in elk detail zie je het Amstel hotel terug. Wat opvalt is dat tv nog redelijk antiek is, geen flatscreens e.d. maar ja, daar ga je niet voor naar dit hotel. De prijs is eigenlijk te duur, net als elk hotel in A'dam te duur is, maar als je dan toch veel wilt betalen, ga dan maar hier naar toe, weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt.

Gereisd met partner in januari 2009

2008

Superervaring!

Nicole
14-7-2008

Wij hadden een geweldige suite die met een tussendeur was verbonden met de kamer voor onze kinderen. Laat in het hotel aangekomen, en dan verrasd worden door allerlei extraatjes. Super! Heerlijke zeepjes en cremes op de badkamer, lekkere chocolaatjes en koekjes, en zelfs een espresso apparaat. Alles klopte!

Gereisd familie in juni 2008
2006

Heb hier 2 keer mogen verblijven waaronder mijn huwelijksnacht en het weekend samen met de Rolling Stones, geweldig hier laten ze denken dat je wat bent, s`avonds heerlijk gegeten aan de Amstel, genieten met een hoofdletter

Gereisd anders in november 2006
2005

Boeken aan Amstelzijde is aan te raden (veel mooier uitzicht). De kamers zijn duur dat is zeker waar maar goed, zo iets doe je dan ook niet elke dag. Service en eten en vooral de kamer zijn SUPER.

Thanks for a wonderfull stay!

Gereisd anders in februari 2005
2004

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat

W.P. Stolk
27-6-2004

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat...

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.