Géén boekingskosten
/Nederland/Noord-Holland/Amsterdam/Hotels Amsterdam/Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam

Amstel Inter Continental Amsterdam

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 10 reviews

9.3FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Amstel Intercontinental ligt in hartje Amsterdam. Bij binnenkomst ligt er vers fruit en snoep klaar en na een dag slenteren kun je relaxen in bad. Aan douchegel en shampoo hoef je zelf niet te denken. Je kunt eten in een van de twee restaurants en het ontbijt voldoet prima. Gelegen aan de Amstel aan de rand van het centrum van Amsterdam.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Amstel Inter Continental Amsterdam

• 8Saskia De Lange24-07-2018

De sterren waard!

De kamers zijn ruim en comfortabel. De locatie is ideaal vlak bij het centrum.

• 10John_Doe_BE23-06-2011

Super, super super hotel

Wat mij betreft THE PLACE TO BE! Fantastisch mooi hotel. Super vriendelijke en profesionele bediening. Zeer ruime en comfortable kamers.
    Best wel prijzig maar elke cent waard!!!

• 10abregeling24-01-2011

mooi en leuk

leuke dagen gehad aardig personeel luxe en het eten was top!

• 8John10-12-2010

Gewoon goed

Goed hotel, alles goed geregeld, niet opvallend. Ligging is aardig en amsterdam is natuurlijk gewoon een geweldige stad.

• 9Lizzy Brugmans17-12-2009

Super mooi hotel

Heb hier een nachtje geslapen in een Executive Room. De kamer zag er heel mooi en sfeervol uit. De badkamer was ruim met een groot ligbad, aparte douche en toilet. Wij zaten in kamer 207 en er was die nacht wel een irritante tik waardoor we amper hebben geslapen. We hebben hier ook ontbeten, wel lekker. Maar naar mijn idee niet heel uitgebreid. Leuke binnenkomer is wel dat er bij binnenkomst vers fruit, schuimpjes en snoepjes voor je klaarliggen. We zijn hier ook nog in de sauna/turks stoombad/zwembad geweest. Zeker de moeite om dit ook even te doen!

• 9Rob25-01-2009

Luxe rustpuntje in druk Amsterdam

Het hotel maakt alle verwachtingen waar. Het is, mooi gelegen aan de Amstel en aan de rand van het centrum, een echt rustpunt in het hectische Amsterdam. Direct vanaf aankomst straalt het hotel exclusiviteit uit, de service is perfect. Kamers zijn redelijk ruim en in elk detail zie je het Amstel hotel terug. Wat opvalt is dat tv nog redelijk antiek is, geen flatscreens e.d. maar ja, daar ga je niet voor naar dit hotel. De prijs is eigenlijk te duur, net als elk hotel in A'dam te duur is, maar als je dan toch veel wilt betalen, ga dan maar hier naar toe, weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt.

• 10Nicole14-07-2008

Superervaring!

Wij hadden een geweldige suite die met een tussendeur was verbonden met de kamer voor onze kinderen. Laat in het hotel aangekomen, en dan verrasd worden door allerlei extraatjes. Super! Heerlijke zeepjes en cremes op de badkamer, lekkere chocolaatjes en koekjes, en zelfs een espresso apparaat. Alles klopte!

• 10Koos28-11-2006

Heb hier 2 keer mogen verblijven waaronder mijn huwelijksnacht en het weekend samen met de Rolling Stones, geweldig hier laten ze denken dat je wat bent, s`avonds heerlijk gegeten aan de Amstel, genieten met een hoofdletter

• 10Lars25-02-2005

Boeken aan Amstelzijde is aan te raden (veel mooier uitzicht). De kamers zijn duur dat is zeker waar maar goed, zo iets doe je dan ook niet elke dag. Service en eten en vooral de kamer zijn SUPER.

Thanks for a wonderfull stay!

• 9W.P. Stolk27-06-2004

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat...

Hotel Amstel Inter Continental Amsterdam info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Professor Tulpplein 1, 1018 GX