Hotel Amstel Botel

5,4

Matig

13 tips over Hotel Amstel Botel

poca hontas, 12-7-2015
Neem een kamer aan de waterzijde.
anita_, 13-4-2014
Neem oordopjes mee! Echt aan te raden!
J.I.J., 14-12-2013
Prima plek om van daaruit A'dam te bezoeken. Parkeren dichtbij de botel en geen parkeergeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Amstel Botel voor je op een rij gezet:

jacobs christel, 12-7-2013
De ferryboten naar het centrum van Amsterdam liggen naast de botel en zijn gratis en varen zeer frequent,echt fantastisch.Wij gaan zelfs terug met de mobilhome ,de parking is gratis en er stonden geen parkeerverboden voor mobilhome's.Fietsen en brommers mogen ook gratis mee op ferry.
Coriena, 7-1-2013
Parkeer je auto hier gratis en ga met de gratis veerboot (gaat 2x per uur) naar het CS
jan willemsen, 31-12-2012
gewoon boeken, is een goede uitvalsbasis

kelly, 30-12-2012

- Primark in Zaandam (hele leuke en goedkope kleding winkel. Binnen 10 min. zit je in Zaandam via Botel)

- Albert Cuijp uiteraard :)

dvdongen1985, 12-11-2012

-Het gratis pontje naar centraal station is ideaal, de auto kan gewoon bij het botel blijven staan

-Ontbijten in de IJ-kantine, heerlijk gegeten

anieta, 25-8-2012
Ideale verbinding met de pont naar Centraal Station!
meifem, 10-8-2012
Wij vonden het erg leuk voor een nachtje Amsterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Amstel Botel voor je op een rij gezet: