Hotel Ajax **

We hebben een aantal aanbieders voor Ajax voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ajax in het Nederlands

Prima hotel!

Ruby, 20-1-2018

De locatie is erg gunstig, snelle en makkelijke verbinding naar de stad. Comfortabel bed in een prima kamer.

Nooit maar dan ook echt nooit meer.

S, 11-1-2018

Nooit en nooit meer.

Alle foto's op de site zijn absoluut niet wat je aantreft.

Ligt zeer centraal voor je zakelijke bezoek. Dan moet je wel kunnen slapen. Nu kwam ik de volgende dag dood moe aan bij me afspraak. Tot 3uur in de nacht herrie van jongere...noem het dan een jongere hotel. Het brandalarm im me kamer ging 2X af in de nacht. Is blijkbaar een algemeen alarm en om 7 uur in de ochtend ging hij ook nog is 3X af in 15 minuten. Leek wel een strafkamp. En alles was zeer slecht qua onderhoud en schoonmaak

Onder het bed was niet eens wat gedaan. En alles ik de rest moet opnoemen ben ik morgen nog bezig.

En oh ja de tv op me kamer deed het niet dus de hele tijd tegen de vieze muur aangekeken. Een andere kamer was er niet. Ze waren volgeboekt nou niet dus. Want ik kon gewoon nog een kamer boeken via de site of als ik belde. Als compromis mocht ik gratis een kopje koffie of thee komen halen,belachelijk.

Heb het wel gehaald maar ben er ge

Leuk om met gezin te doen

Noella, 9-12-2008

Het is een tof en leuk hotel maar doe het nooit met kinderen ouder dan twaalf jaar.

er is bijna geen animatie enkel kinderdisco, maar zie je dat je kind van twaalf al doen?

ik niet hoor.

bediening is goed.

elke dag gratis ijsjes!! das wel leuk en een klein shoppingscentrum dichtbij het hotel!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ajax voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ajax in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ajax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ajax scoort een 5.07 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: