Pension Adam GoodStay

Pension
Pension Adam GoodStay

1 review over Pension Adam GoodStay in het Nederlands

Alleenreizend

Aardige mensen, schoone kamer, 'zeer centraal!

Bob Ross
29-5-2011

Verbleef hier tijdens mijn werk op de (kunst)RAI. Kamer had veel kunst aan de muur erg sfeervol, was betaalbaar en vooral heel schoon. In de ochtend steeds een keuze uit verse koffie/thee..... zou zeker weer terug komen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Adam GoodStay in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Adam GoodStay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.