Hotel Aadam Wilhelmina

Hotel Aadam Wilhelminasterster

6Voldoende

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Aadam Wilhelmina?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Aadam Wilhelmina voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Aadam Wilhelmina

• 6Lisa02-01-2013

Goedkoop en schoon maar geen goede nachtrust

+ Schone (bad)kamer Tramhalte voor de deur Goedkoop Wifi

- Doorgezakt matras (rugpijn en moe de volgende dag) Gehorig (straatlawaai, thuiskomers en schoonmakers 's ochtends) Kleine (bad)kamer

Goedkope optie voor een verblijf in Amsterdam. De (bad)kamer was schoon, evenals de handdoeken en lakens. Helaas was het bed doorgezakt waardoor de volgende dag niet goed uitgerust waren (en rugpijn)! De (bad)kamer is erg klein, dit vonden we niet zo erg. Er zijn steile trappen, voor ons geen probleem maar voor mensen slecht ter been wel. Het hotel zelf heeft niet heel veel sfeer. Verder is het wat gehorig (straatlawaai, thuiskomers en 's ochtends de stofzuiger van de schoonmakers). Locatie prima, naar het centrum lopen is te ver maar tram stopt voor de deur en gaat direct naar het centrum (+/- 15 minuten). Ontbijt was tot 9.30, voor ons te vroeg.

Wij zijn geen moeilijke mensen maar in een hotel (goedkoop of niet) hoor je naar mijn mening gewoon een goed bed te hebben.

Gereisd met partner in december 2012

• 6Carla en Erik Odink03-06-2008

Onze kamer was in een nabijgelegen pand op de bovenste verdieping (2 zeer steile trappen op, geen aanrader als je slecht ter been bent). Het bleek een appartement te zijn aan de straatkant, heel lawaaiig als het raam open staat. Slordige, losliggende draden en contactdozen. Bij ons (appartement C) bleek een snoer tot aan de draad doorgebrand! Geen lekker idee als je dan ook nog bedenkt dat er geen vluchtweg naar buiten is! De kookplaat was verkeerd om gemonteerd (linksvoor was dus rechtsachter).

Minpunten: - GEEN VLUCHTROUTE!! Bij brand blijkbaar gewoon het raam uitspringen - bij navraag bij de aziatische vrouw achter de balie of dit pand daarom wel door de keuring was gekomen werd onnozel gereageerd (er werd gedaan alsof je niet begrepen werd) - personeel spreekt alleen engels (slechts 1x iemand getroffen die nederlands spreekt)

Gereisd met partner in juni 2008

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen