Hotel Ibis budget Amsterdam City South

Hotel Ibis budget Amsterdam City South
4,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis budget Amsterdam City South voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis budget Amsterdam City South in het Nederlands

Goede ligging, rest valt tegen

de Vries,
11-12-2017

Ligging is perfect. Station Kronenburg voor de deur en gratis parkeren. Kamers aan de kleine kant maar netjes en schoon. Bedden keihard en er kan geen raam open op de kamer waardoor het niet af kan koelen. Verwarming kan niet lager dan 18 graden en kan niet uit. Maakt ook behoorlijk wat lawaai en, ook 's nachts. Ook geen kast op de kamer. Ontbijt extreem basic. Alleen wat broodjes en yoghurt.

Degelijk hotel

kurt1972,
17-7-2017

De kamer was niet zo groot. Wij sliepen er met 2 volwassenen en 1 kind van 13 op.

Geen kasten aanwezig.

Badkamer was groot genoeg.

Kamer was heel proper, geen last van lawaai op de gang.

Ontbijt was heel basic en misschien is 7,5€ een beetje aan de dure kant.

Parking was gratis en metro om de hoek zijn zeker pluspunten.

Al bij al toch een degelijk hotel.

Perfecte ligging voor budget prijs

Linda,
22-1-2017

Het hotel ligt op de grens van Amstelveen en Amsterdam Zuid. Hierdoor heb je een perfecte verbindingen met Schiphol, Amsterdam Centrum en Amstelveen (2014 groenste stad van Europa).

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het gebouw is mooi en schoon. Wij hadden twee kamers met onze kinderen op de 14de verdieping.

Wat vonden de kinderen het leukst:

- uitzicht over Amsterdam (zie foto)

- grote gameroom met pingpong en tafelvoetbal voor 8 spelers

- zwembad De Meerkamp (5 metro haltes of 5 minuten met de auto)

Dichtsbijzijnde winkelcentrum Kostverlorenhof inclusief restaurantjes is op een paar minuten loopafstand.

Met de metro om de hoek ben je binnen 20 minuten in het centrum van Amsterdam.

Het verblijf hebben we smorgens afgesloten met een goed ontbijt, in het weekend tot 12:00 uur.

Minpuntje: kleine kamers, maar voor de prijs mag je niet groter verwachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis budget Amsterdam City South in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis budget Amsterdam City South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.