Hotel Grand Hotel Amstelveen

Hotel Grand Hotel Amstelveen
8,5

5 tips over Hotel Grand Hotel Amstelveen

Annabel75, 8-12-2014
de Junior Art Suites, supermoderne kamers met mooi design. bezoek het winkelcentrum in Amstelveen, ga met de bus naar Amsterdam. de bus rijdt om de tien minuten (vertrekt voor het hotel en komt daar ook weer aan) op donderdag, vrijdag en zaterdag nachtbus tot 6 uur. let op! dan stap je wel uit bij Poortwachter de metrohalte, loop je vanaf daar in 10 min naar het hotel.
berben, 17-8-2014
Ga lekker bowlen met een heerlijke steengrill. Echt een aanrader. De kinderen hebben heerlijk genoten.
Julie_Gail, 13-11-2013
Ook leuk met kinderen, je kan hier ook bowlen, steengrillen & gourmetten. (stadshart Amstelveen bezoeken) Ook een tennisclub op het park waar je eenbaan kan huren!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Amstelveen voor je op een rij gezet:

rosemarie_houben, 6-11-2013

Restaurant Het gereght, gelegen naast het hotel is zeker een aanrader.

Zeer mooi en gezellig aangekleed en bij het terras is kleurrijk. Zeer lekkere keuken voor een goede prijs. Zeker voor de moeite waard

Roel de Kievit, 7-4-2013
Voor de liefhebbers: Winkelcentrum 'stadshart' Amstelveen en een fietstocht langs de Amstel (Nes a/d Amstel).