Hotel Grand Hotel Amstelveen

Hotel Grand Hotel Amstelveen
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Amstelveen voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Grand Hotel Amstelveen in het Nederlands

Top hotel en zeker de moeite waard !

Bebar
11-6-2018

Het hotel is makkelijk te bereiken en ligt direct aan de N521. Een leuke en rustige entree en vriendelijk personeel. We hadden een hele mooie kamer met balkon en de hele kamer had een harde vloer i.p.v tapijt wat ons het gevoel gaf dat het veel schoner is dan een kamer met tapijt. We hadden een zeer ruime badkamer met bad en aparte douche en daarnaast was nog een separate ruimte met het toilet. De badkamer zag er heel schoon uit (zowel de voegen als de kitranden waren helemaal schoon) voor een diner werden we verwezen naar restant " Nice" ongeer 50 meter vanaf het hotel ( hoorde volgens de ober bij het hotel en zou van dezelfde eigenaar zijn) waar we heerlijk gegeten hebben. Vanaf het hotel kom je makkelijk met het openbaarvervoer in Amsterdam.

Heerlijk

Julia
3-10-2017

Bij aankomst zeer vriendelijke ontvangen door het personeel. Kwamen iets eerder aan en mochten gelijk al naar onze kamer. Kamers waren erg schoon en ruim. Heerlijk groot ontbijt buffet met veel keuze. 's Avonds in restaurant Nice gegeten wat om de hoek van het hotel zit. Hotel en restaurant zeker een aanrader!

Geweldig gastvriendelijk

Renske54
18-8-2017

Wil je naar Amsterdam en zoek je een fijn hotel ga dan eens naar het Grand Hotel in Amstelveen. Zeer vriendelijk personeel, die er alles aan doet om je het naar de zin te maken. We waren vroeg en onze kamer was nog niet klaar maar we kregen meteen een andere kamer aangeboden. Mooie zeer ruim kamer met een grote badkamer. Met bus 170 die vlak voor de deur stopt ben je in minder dan een half uurtje in de binnenstad (trouwens ook vriendelijk personeel op de bus). Na ons avondje uit in het concertgebouw nog even wat gedronken in de bar en dat was reuze gezellig. De volgende ochtend de bagage achter gelaten in een afgesloten ruimte en we zijn toen nog een hele dag in Amsterdam geweest. Kortom we doen dit vaker.

fantastisch

patricia bergwerff
14-5-2017

heel vriendelijk personeel en mooie kamers,heerlijk ontbijt prima ligging.

Prima hotel

Reizenisleuk
31-12-2016

Prima hotel, vooral de bedden liggen heerlijk!! En koffie/thee voorziening op de kamer,. Alleen dat douchegordijntje, echt vies!! Dat kan echt niet meer anno 2016 (en zeker niet voor een 4* hotel)

Ontbijt mag wel iets ruimer qua keuze tijdens de kerstdagen. Er lag alleen kerstbrood, verder vrij standaard

fantastisch hotel

A en E
21-11-2016

vriendelijk en behulpzaam personeel .

zeer ruime,schone kamers (met kluisje, airco). ook het hotel keurig verzorgd en schoon .

goed ontbijt , op bestelling zelfs een vers gebakken eitje.

Wij hadden een ge-upgrade kamer gekregen ,😀.

prettige ligging . gratis parkeer gelegenheid, nabij bushalte ,waar we met de bus naar Ziggo Dome/ArenA zijn gegaan (is ongv half uurtje met 1 overstap ,wel OV-kaart hiervoor nodig /zie OV 9292 voor bustijden)

onze ervaring 👍.⭐️⭐️⭐️⭐️. komen hier graag nog eens .

een adres om te onthouden!

Sandra
5-9-2016

Fantastische en ruime gezinskamer. Lekker en gevarieerd ontbijt. Vlot bereikbaar en ook goed gelegen tov Amsterdam voor een uitstapje daar.

Top verblijf gehad

Zandburg
11-4-2016

Prachtige moderne en schone kamers. Heerlijke bedden, ontbijt was wat magertjes maar voor ieder wat wils! Personeel zeer vriendelijk!

Een goed en zeer gastvrij hotel

Paul
15-2-2016

Als je aankomt en het hotel van buitenaf bekijkt denk je wellicht "wat heb ik geboekt"

Eenmaal binnen hangt er sfeer en is al het personeel uiterst vriendelijk. De kamers zijn in 2015 geheel vernieuwd en in diverse thema's ingericht. Uiterst sfeervol gedaan. Voor een dagje Amsterdam kun je de auto bij het hotel laten staan. Er is voor de deur een bushalte.

Prima hotel

Rene
5-9-2015

Mooi hotel, nette en grote kamers en vooral een goede prijs.

Centrum van Amsterdam goed te bereiken met het openbaar vervoer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Amstelveen in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Amstelveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.