Hotel Grand Hotel Amstelveen

Hotel Grand Hotel Amstelveensterstersterster

7.5Goed

Nederland, Noord-Holland, Amstelveen

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Amstelveen voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

36 reviews over Hotel Grand Hotel Amstelveen

• 2019
    6Nika24-04-2019

Prijs-kwaliteit slecht

Verhouding prijs-kwaliteit was slecht. Ouderwetse kamers, mogen wel eens een update krijgen. Het duurt lang voordat het water in de douche warm wordt. Ontbijt was prima.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Svdz25-11-2018

Prima

Boek dit hotel altijd voor 1nacht. Prima hotel voor niet te duur. Kamers zijn altijd netjes en schoon. En ontbijt is prima. Ligt aan de weg

Zakelijk gereisd in september 2018

• 9Bebar11-06-2018

Top hotel en zeker de moeite waard !

Het hotel is makkelijk te bereiken en ligt direct aan de N521. Een leuke en rustige entree en vriendelijk personeel. We hadden een hele mooie kamer met balkon en de hele kamer had een harde vloer i.p.v tapijt wat ons het gevoel gaf dat het veel schoner is dan een kamer met tapijt. We hadden een zeer ruime badkamer met bad en aparte douche en daarnaast was nog een separate ruimte met het toilet. De badkamer zag er heel schoon uit (zowel de voegen als de kitranden waren helemaal schoon) voor een diner werden we verwezen naar restant " Nice" ongeer 50 meter vanaf het hotel ( hoorde volgens de ober bij het hotel en zou van dezelfde eigenaar zijn) waar we heerlijk gegeten hebben. Vanaf het hotel kom je makkelijk met het openbaarvervoer in Amsterdam.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Julia03-10-2017

Heerlijk

Bij aankomst zeer vriendelijke ontvangen door het personeel. Kwamen iets eerder aan en mochten gelijk al naar onze kamer. Kamers waren erg schoon en ruim. Heerlijk groot ontbijt buffet met veel keuze. 's Avonds in restaurant Nice gegeten wat om de hoek van het hotel zit. Hotel en restaurant zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Renske5418-08-2017

Geweldig gastvriendelijk

Wil je naar Amsterdam en zoek je een fijn hotel ga dan eens naar het Grand Hotel in Amstelveen. Zeer vriendelijk personeel, die er alles aan doet om je het naar de zin te maken. We waren vroeg en onze kamer was nog niet klaar maar we kregen meteen een andere kamer aangeboden. Mooie zeer ruim kamer met een grote badkamer. Met bus 170 die vlak voor de deur stopt ben je in minder dan een half uurtje in de binnenstad (trouwens ook vriendelijk personeel op de bus). Na ons avondje uit in het concertgebouw nog even wat gedronken in de bar en dat was reuze gezellig. De volgende ochtend de bagage achter gelaten in een afgesloten ruimte en we zijn toen nog een hele dag in Amsterdam geweest. Kortom we doen dit vaker.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9patricia bergwerff14-05-2017

fantastisch

heel vriendelijk personeel en mooie kamers,heerlijk ontbijt prima ligging.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Reizenisleuk31-12-2016

Prima hotel

Prima hotel, vooral de bedden liggen heerlijk!! En koffie/thee voorziening op de kamer,. Alleen dat douchegordijntje, echt vies!! Dat kan echt niet meer anno 2016 (en zeker niet voor een 4* hotel)

Ontbijt mag wel iets ruimer qua keuze tijdens de kerstdagen. Er lag alleen kerstbrood, verder vrij standaard

Gereisd met partner in december 2016

• 10A en E21-11-2016

fantastisch hotel

vriendelijk en behulpzaam personeel . zeer ruime,schone kamers (met kluisje, airco). ook het hotel keurig verzorgd en schoon . goed ontbijt , op bestelling zelfs een vers gebakken eitje. Wij hadden een ge-upgrade kamer gekregen ,😀. prettige ligging . gratis parkeer gelegenheid, nabij bushalte ,waar we met de bus naar Ziggo Dome/ArenA zijn gegaan (is ongv half uurtje met 1 overstap ,wel OV-kaart hiervoor nodig /zie OV 9292 voor bustijden) onze ervaring 👍.⭐️⭐️⭐️⭐️. komen hier graag nog eens .

Gereisd met partner in november 2016

• 10Sandra05-09-2016

een adres om te onthouden!

Fantastische en ruime gezinskamer. Lekker en gevarieerd ontbijt. Vlot bereikbaar en ook goed gelegen tov Amsterdam voor een uitstapje daar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Zandburg11-04-2016

Top verblijf gehad

Prachtige moderne en schone kamers. Heerlijke bedden, ontbijt was wat magertjes maar voor ieder wat wils! Personeel zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2016

5 tips over Hotel Grand Hotel Amstelveen

• rosemarie_houben, 06-11-2013

Restaurant Het gereght, gelegen naast het hotel is zeker een aanrader. Zeer mooi en gezellig aangekleed en bij het terras is kleurrijk. Zeer lekkere keuken voor een goede prijs. Zeker voor de moeite waard

• Julie_Gail, 13-11-2013

Ook leuk met kinderen, je kan hier ook bowlen, steengrillen & gourmetten. (stadshart Amstelveen bezoeken) Ook een tennisclub op het park waar je eenbaan kan huren!

• Roel de Kievit, 07-04-2013

Voor de liefhebbers: Winkelcentrum 'stadshart' Amstelveen en een fietstocht langs de Amstel (Nes a/d Amstel).

0 vragen over Hotel Grand Hotel Amstelveen

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Tennisbaan> 10, Aanwezig