Hotel Alp De Veenen Boutique

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°14°
Hotel Alp De Veenen Boutique
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Alp De Veenen Boutique voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Alp De Veenen Boutique in het Nederlands

charmant hotel

lobinami
24-7-2011

door alle negatieve reviews hier met angst afgelopen weekend hierheen gegaan (wij hadden via veiling dit hotel geboekt),maar ik kan alle negatieve ervaringen niet delen. Tuurlijk het is geen superstrak hightech hotel,maar dat heeft juist zijn charmes vinden wij. onze kamer lag in de aanbouw naast het hotel,en wie hebben hier heerlijk geslapen,en het ontbijt vonden wij juist top,waar vind je dat nog dat er aan je tafel wordt geserveerd,we konden al onze wensen wat wij graag wilden eten/drinken doorgeven. bovendien is de gastvrijheid en vriendelijkheid bij het personeel iets wat je niet meer vaak tegenkomt bij een hotel,en dat verdient onze voorkeur boven een superluxe hotel.

zeer gastvrij, geweldig genoten

Fam. Hazeleger
23-7-2011

Via veiling een diner en overnachting geboekt, geweldig ontvangen door de gastvrouw, het eten en de service was fantastisch, de kamer was goed, heerlijk ontbijt genoten, kortom een zeer geslaagd weekend voor ons en we gaan zeker nog een keer terug!

bedroevend slecht gegeten

Sylvia
17-7-2011

Wij hebben hier gegeten op een zaterdag in juni, voor mijn 40e verjaardag. Dramatisch slecht. We hebben zelfs het toetje niet genomen. De hele entourage is een soort oma huiskamer, zelfs het behang bladdert af. Jammergenoeg weinig respons op onze klachten, nooit naar toe gaan!!!

Verschrikkelijk

mvb
5-7-2011

Wat een verschrikkelijk hostellerie! Kleine vieze kamer, zeer gedateerd. Geen bad in de badkamer, volgens de site hebben alle badkamers een bad. Kamer kan niet geventileerd worden, raam was wel erg klein. In de badkamer kun je ruiken wat er gekookt wordt. Babybedje moesten we zelf in elkaar zetten, personeel wist niet hoe het moest. Bij het ontbijt moest ik zelf bij andere gasten vragen of ze klaar waren met de (te vies om vast te pakken) kinderstoel. Koffie en thee moesten we betalen terwijl dit in het arrangement zat.

Kortom....blij dat ik weer naar huis kon gaan. Dit nooit weer!

Voor een dubbeltje op de 1e rang?

jansen en jansen
2-7-2011

Mensen, dit hotel is inderdaad niet het nieuwste van het nieuwste. Maar je hoeft er niet te wonen, toch? Men wil voor een dubbeltje op de 1e rang, en als het dan niet zo modern is, komen de negatieve recensies hier te staan. Ik zeg; voor het geld dat je betaald bij veilingen ( varierend van 25 tot 50 euro pkpn) moet je niet zeuren. Als je luxe wilt zitten, kun je hier beter niet boeken. Maar als je van vriendelijkheid en een gezellige, wat "ouderwetse" sfeer houdt, kun je hier prima bivakeren! Het ontbijt is prima, de bedden vielen niet tegen. Er hing een grote flatscreen aan de wand en de kamer was schoon. Je staat met het OV zo in Amsterdam, waar de kamers (3)dubbel zo duur zijn, en zeker niet altijd beter, weet ik uit ervaring. Dus kun je hier voor een prikkie terecht, aarzel dan niet en boek gewoon!

Is aan renovatie toe!

Ine
19-6-2011

Voordat ik bij veiling ging bieden had ik eerst de site van de veenen bekeken. De kamers zagen er op de site goed uit. Toen we de kamer binnenkwamen bleek de kamer 2 simpele bedden met dekens te hebben. Dekens zijn niet meer van deze tijd. De kussens stonken naar rook. Het bouwbehang van 20 jaar geleden liet op veel plekken los. Als ik geweten had dat de kamer er zo aan toe zou zijn had ik niet geboden bij veiling.

Niet doen!

Pela
2-4-2011

Echt niet aan te bevelen, er moet echt een flinke verbouwing / renovatie plaatsvinden voordat deze kamers toonbaar zijn.

Ouwe troep, slechte bedden alles stinkt naar rook, op het sprei zaten vlekken van onbekende herkomst die zo van het sprei af te schrapen waren.

Beddegoed met lakens en dekens zijn toch niet meer van deze tijd.

Bij het ontbijt dat het hotel zelf luxe noemt kregen we kaas dat meer van plastic weg had dan van kaas. En als vleeswaren gebraden gehakt. Als je zo zuinig mogelijk wilt doen, kan dat ook anders! Het één portie jampotje dat we bij het ontbijt op tafel kregen was al door iemand anders gebruikt, blijkbaar zat er volgens de maatstaven van het hotel nog genoeg in voor een volgende gast.

Het personeel was vriendelijk dat was een plusje maar mijn advies zou zijn gooi die tent twee maanden dicht en jaag er een bouwbedrijf doorheen, dan ben je geld dat je vraagt voor een kamer als hostellerie pas echt waard! Nu beslist niet, daar gaat dat nieuwe behang niet aan helpe

veel voor weinig geld

Debbie en Karin
18-3-2011

Wij hebben dit hotel geboekt op veiling in combinatie met sauna romana, dit was een kleine sauna waar we een gezellig een dag je hebben vertoeft, het is daar zeker oud, maar het personeel maakte dit goed.

Het hotel, was oke, wij zaten in het bijgebouw, dit was voor ons goed genoeg

ontbijt was het ontbijt keurig netjes.

personeel was vriendelijk.

Wel ok!

Denise
15-3-2011

Het hotel is prima voor een overnachting. We hadden het in combinatie met het bezoek aan de sauna zoals zovele.. Ze zijn op dit moment bezig met het opknappen van het hotel. Wat nieuw is, ziet er goed uit. Wat niet nieuw is, ziet er minder luxe uit. Onze kamer was zeer ongezellig, maargoed we hebben er alleen maar geslapen dus dan maakt het niks uit. Wat wij wel erg leuk vonden was het ontbijt, ze komen dan zo aan je tafel bedienen.

Het bezoek aan de sauna was goed bevallen. Niet heel erg groot maar wel prima om een paar uur te vertoeven.

nooit naar toe gaan!

Wuurman
15-2-2011

Wij zijn een maand geleden in dit hotel geweest.

Als je een leuk romantisch onderkomen wil zou ik er niet naar toe gaan.

De entree was prima en beloofde veel goeds! Tot het moment dat we kamer gingen inspecteren. Ik kreeg er de slappelach van! De kamers hebben een 70tiger jaren uitstraling, waarschijnlijk omdat er in de tussentijd ook niets is veranderd. Het typische groene (authentiek) velourse spreij op het bed deed mij aan mijn jeugd denken. De doorrookte kamers paste ook in die periode!

Ik ben als ex student wel wat gewend, maar kijkend tegen de kale muur verlangde ik zelfs naar mijn studenten kamertje van 2 bij 2 op de stadionkade! Ik denk wat doe ik hier! Heb ik zelf een lekker luxe huis ga ik in zo'n krot liggen! Kreeg zelfs een allergische reactie op mijn ogen, waarschijnlijk van de spray om de rook van de vorige loge te verbloemen.Na dit gemeld te hebben, kreeg ik zo'n reactie van niet zeuren en gewoon slapen. Wij zijn naar huis gegaan en hebben niet geslapen!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp De Veenen Boutique in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp De Veenen Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.