Hotel Alp De Veenen Boutique

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°15°
Hotel Alp De Veenen Boutique
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Alp De Veenen Boutique voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Alp De Veenen Boutique in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Natuurlijk mag je bij een overnachting met een bon niet teveel klagen maar we hadden toch het gevoel in de bezemkast (waar ook nog gerookt mocht worden, zelfs voor een roker een wonderlijke gewaarwording) geplaatst te zijn. Het sanitair voldeed, het TV en computersysteem was up to date maar het geheel deed erg gedateerd aan. In welk hotel krijg je nog ouderwetse dekens op je bed? Voor het eten hetzelfde: het voldeed! Het personeel was vriendelijk. Er was geen mogelijkheid om de fiets overdekt te stallen.

Een herenhuis, omgebouwd tot een hostellerie. Goede ontvangst door receptioniste en fijne uitleg over het openbaar vervoer naar Amsterdam. Had geboekt via een voucher en een upgrade naar een luxere kamer. We zaten op de bovenste etage en de kamer viel voor een luxe kamer erg tegen. Klein en de badkamer werd gescheiden door een schuifdeur. Erg gehorig, want je hoorde de schuifdeur van de buren open en dicht gaan. Een schemerlampkap was kapot, handdoeken met de gaten erin en de rafels eraan, de kleuren geel en bordeauxrood in de kamer zijn echt uit de tijd en de kamer is erg aan een opknapbeurt toe. Tijdens het ontbijt liep er een dame rond die niet bepaald vriendelijk was en er ook niet goed gekleed uitzag, geen reclame voor de zaak. Ook in deze ruimte waren diverse dingen kapot en zaten de gaten in de tafelkleden. Ook deze ruimte is zeer aan vervanging toe. Het ontbijt werd opgediend en was voldoende. Al met al was het goed te doen voor een nacht.

Voor 1 nachtje

Teun
16-1-2012

Na het lezen van alle beoordelingen, een beetje angstig het hotel binnengestapt.

Ontvangst was goed er werd meegelopen naar de kamer voor wat uitleg over de minibar en internet.

Kamer was klein en rook muf, badkamer was netjes, bed erg klein en slecht matras.

Ontbijt was prima, met volop keus en vriendlijke bediening.

Voor 1 nacht goed te doen, maar zeker niet voor langer.

ouwe meuk

Conny
18-12-2011

We hebben er alleen gegeten in het restaurant. Wat een ouwe meuk. Alles is van uit de jaren 60. Doet erg armoedig aan. De hele aankleding, behang die loslaat, oude stoelen, slechte verlichting te fel waardoor weinig privacy, als iemand 4 tafels verder praat kan je het letterlijk verstaan waardoor je zelf al niets durft te zeggen. Vies doorrookt brandgevaarlijk plavond, grootmoeders kast en klok en ga zo maar door. Bha, en wat jammer is het ook dat de eigenaar zijn hotel/restaurant niet up-to-date maakt. Ik snap wel waarom ze meedoen met vakantie veilingen alleen zo trekken ze nog klanten. Personeel is overigen zeer vriendelijk en doen hun werk zeer goed. Eten was redelijk. Het gewokte ossehaas gerecht maak ik thuis ook maar het was wel lekker.

middelmatig

annnn
13-10-2011

Hotel is sterk gedateerd wat onder andere is terug te zien aan afbladderende verf en vieze vloerbeddeking. Bedden slapen wel goed en badkamer is o.k. Ligging perfect voor lekker winkelen in amstelveen of amsterdam. ICM arrangement van de sauna in amstelveen leuk voor een nachtje. Ontbijt is perfect, geserveerd aan tafel.

Beetje duur.

Lijn
24-8-2011

Op het plaatje ziet het hotel er prachtig uit.

In de echt is het ook een leuk hotel

maar wel met hier en daar wat achterstallig onderhoud..... .

als ontbijt hebben ze geen ontbijtbufet maar komen ze 's ochtends aan tafel netjes vragen of je een snee brood wil en zo ja welke. Je kunt ook fruit salade krijgen en allerlei ander beleg. De ligging is mooi aan het water. Maar wel een betje ver uit het centrum. Kamer zijn niet veel bijzonders naar wat je zou verwachting als je de plaatjes van het hotel ziet.

Leuk aan het hotel is dat het niet heel groot is en dat het denk ik niet door een grote keten gerund word. Alleen vind ik de prijs voor een kamer in verhouding met wat je ervoor krijgt een beetje hoog.

Geen aanrader

Peter
17-8-2011

Ziet er aan de buitenkant leuk uit, leuke ligging. Bij aankomst zijn ze vriendelijk en het oogt allemaal nog mooi. Op het moment dat je naar je kamer loopt zie je gelijk dat alles eens goed onderhoud nodig heeft. Kabels welke over de vloer in de gang lopen. Dakgoot welke met een stok word ondersteund, kamers welke niet goed schoon zijn en ga zo maar door. Het restaurant is echt oud bollig, maar het eten was super!

Als je bij vertrek meld dat ik gestruikeld ben over de kabels welke er liggen word er gezegt "ohh daar kijken we strakseven naar", een sorry of wat vervelend had er toch wel vanaf gekunt?

Echt zonde van zo'n mooi hotel, hier valt echt een hoop van te maken.

Heerlijk knus hotel

joop
5-8-2011

Onwijs leuk hotel. We hebben heerlijk ontbeten wat erg knus was en je kon van alles extra vragen. Super lieve gastvrouw. Heel gezellig een aanrader. We zijn ook naar Romana Wellnes geweest dat was 10 min lopen van het hotel. Ook heel leuk..... als je van naakt houd.

Prettige sfeer

petra
31-7-2011

Ook ik ben met enige terug houdendheid naar Amstelveen geweest maar was blij verast. Had via een veiling hotelkamer en diner en beide vielen beslist niet tegen.

Geen super luxe, en ja dekens op bed zijn eigenljk uit de boze maar bedden sliepen goed en lakens waren schoon. Badkamer ook netjes en schoon.

Goede tv en internet mogenlijkheid op de kamer en minibar, alle 3 dingen die ik op menige hotelkamer mis.

Diner in iets te warme maar gezellige ruimte, vriendelijk nog jonge medewerkers die als ze de juiste opleiding en begeleiding krijgen er wel komen.

Eten was erg smakelijk, niets overdreven. Gewoon verse produkten, eenvoudig maar lekker. Ik kan niets over de gewone prijzen zeggen daar ik met bonnen betaald heb.

Enige opmerking naar de eigenaren, behangen kost de wereld niet en maakt samen met verfje een wereld van verschil. Jullie zaak is het waard.

Succes, mvg Petra

leuk hotel alleen onderkomen voorkant

albert
29-7-2011

binnen gezellig en knussss goede kamers lekkere bedden goed eten vriendelijk personeel

slechte parkeer gelegenheid vlak bij het station

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp De Veenen Boutique in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp De Veenen Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alp De Veenen Boutique scoort een 6.37 uit 10 op basis van 120 reviews.