Hotel Alp De Veenen Boutique

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°6°
Hotel Alp De Veenen Boutique
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Alp De Veenen Boutique voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Alp De Veenen Boutique in het Nederlands

Wat een fijne hotel, ik kom zeker terug!

Peter Noordijk
22-3-2016

Je zult echt tot rust komen in tegenstelling als je in de centrum van Amsterdam zit. Daar kun je niet slapen door al het lawaai (als je in het centrum zit), maar in Amstelveen kom je zeker tot rust. En het is maar op 10 minuten afstand. Wat ook heel fijn was dat je je auto kon parkeren en daar ook veilig was.

Fantastische verblijf!

Derksen
15-1-2016

Hele leuke verblijf gehad bij het Alp de veenen hotel. Het personeel was uiterst vriendelijk en heel erg alert met het bedienen. Het ontbijt werd heel leuk aan tafel geserveerd met elke dag verse broodjes. Tijdens onze verblijf konden we gratis warme drankjes verkrijgen in het restaurant. De ligging van het hotel is heel gunstig. Dit hotel is echt een aanrader.

Geen aanrader!

M Adriaanse
25-3-2014

Een verblijf van twee nachten geboekt in een kamer voor een persoon in Hotel Alp de Veenen in Amstelveen. Kamer was zeer gedateerd, erg ongezellig en niet comfortabel. Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. De kamer leek absoluut niet op de kamers die op de site worden getoond. 80 euro per nacht is veel te duur. Kamer en badkamer waren wel goed schoon, en ontbijt was in orde.

Direct boeken

Het hotel ligt mooi centraal en op 5 min lopen van een een groot winkelcentrum, busstation en bioscoop. Via het bus station rijd je met ov voor nog geen 2 euro naar A'dam centrum. De service van het personeel is erg goed en behulpzaam. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd en er is een ruime keuze aan wat je kunt krijgen. S ochtends werden we wakker van de lucht van gebakken brood. Omdat ik Nederlander ben heb ik ook wat verbeterpunten. Parkeerplaatsen bij het hotel zijn schaars maar wij hebben kunnen parkeren. Een groot verbeterpunt moet zijn dat de kamers echt opgeknapt moeten worden het is oud en op!! Echter was alles netjes schoon en verzorgt. Prima verblijf gehad en raad het voor ern weekendje A'dam aan.

hotel met goede service

Familie Oostvogels
4-11-2013

Wij waren zeer tevreden. We waren met 3, en kregen een ruime verzorgde 4-persoonskamer. Prima ontbijt naar persoonlijke wens. Vriendelijke ontvangst en bediening. Goed gelegen om met openbaar vervoer Amsterdam te verkennen.

Highly recommended

W.Budding
11-8-2013

As US citizens of Dutch extraction, we try to visit our relatives and friends as frequently as possible. This year we stayed 7 nights at ALP de Veenen and were delighted to find its excellent location within walking distance of the Amstelveen bus station and shopping mall. The quality and friendliness of services are remarkable plus we were able to invite folks for dinner. Excellent food. The hotel has a can-do atmosphere throughout.

Tuncay Alp, Algemeen Medewerker, 29-8-2013
Thank you for your review. As the new owner, it makes me really happy to read that you think the hotel and the restaurant are "Highly recommended"

gezellig familiehotel

Rian
6-8-2013

Het gastvrije Alp de Veenen Hotel is heerlijk rustig gelegen in Amstelveen. Toch liggen Amsterdam en bijvoorbeeld luchthaven Schiphol niet ver weg. Het grote pluspunt is de kleinschaligheid van het hotel. Dat maakt alles net wat persoonlijker. De kamer die ik geboekt had, was netjes en schoon.

Tuncay Alp, Algemeen Medewerker, 29-8-2013

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling.

De ligging is wat ons betreft ook heel gunstig. Niet alleen voor met de auto maar ook voor reizen met het openbaar vervoer. Het is zelfs zo dat er sinds kort een dagkaart (of meedere dagenkaart) gekocht kan worden. Deze geldt dan voor de gehele regio Amsterdam. U kunt dan direct met de dagkaart vanuit het centrum Amstelveen (op loopafstand van het hotel) naar o.a. de Zaanse Schans.

Redelijk

IDVDR
20-5-2013

Via touroperator hadden wij geboekt, maar bij inchecken bleek dat er niet betaald was en dat het hotel geen bevestiging had gekregen. Wij hadden alle papieren bij ons, en konden wij aantonen dat alles rond was. Daar wij een heel dagprogramma hadden, besloot de baliemedewerker de gegevens na te kijken en kregen wij sleutel mee van de kamer. Net voor middernacht betrokken wij onze kamer en we waren nog niet binnen of onze gsm ging af en kregen wij de receptie aan de telefoon met de vraag of wij nog kwamen inchecken!!?? Bleek ondertussen dat zij ons 3x gebeld hadden (wij zaten in concert en hadden tel. uit). maar wij hadden dus al ingecheckt! De kamer zelf was slecht, overal sporen van waterschade, gaten in muren en gordijnen, verf en behang bladert overal af: moet nodig opgeknapt worden! Ook na het douchen vloer zeiknat! En slapen onder dekens? De volgende dag bij uitchecken bleek wederom dat wij niet betaald hadden! Wat een slechte communicatie en administratie! Geen hotel voor ons!

Tuncay Alp, Algemeen Medewerker, 29-8-2013
Hartelijk dank voor u beoordeling. Fijn dat u, ondanks het grote misverstand over de betaling, toch weer snel van uw gezellig dag kon genieten. Inmiddels hebben een aantal kamers al een dekbed i.p.v. dekens en ook zijn wij, als nieuwe eigenaren met de herinrichting van de kamers bezig. Wellicht dat Alp de Veenen Hotel na de veranderingen die we in het vooruitzicht hebben, beter bij u past.

Wij komen zeker terug!!

Wilma en Bart
30-11-2012

Twee nachten hebben we er mogen verblijven. We hadden zo'n doosje van de Hema "weekendje logeren"

Voor die prijs was het boven verwachting, heerlijk rustig, ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel en een hele fijne kamer. Schoon, warm en huiselijk.

Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Waar vind je dat nog je (roer)eitje, omelet wordt op bestelling gebakken, heerlijk recht uit de pan ipv al uren op een warmhoudplaat. Een perfect ontbijt!

Voldoende parkeer ruimte en het metrostation op een klein kwartiertje lopen. Ideale uitval basis om Amsterdam te ontdekken.

lekker eten in verouderd hotel

Imke
15-9-2012

Wij hebben hier gegeten, kwamen hier via vakantieveilingen. Eten niet super bijzonder, maar wel lekker. Hotel ziet er wel erg verouderd uit. Bediening was vriendelijk. Bospaddenstoelensoep vond ik erg lekker. Bij de varkenshaas had nog wel een tomaatje of wat sla gemogen. Toetje, ijs op een soort amadelkoekjesbodem, was lekker.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp De Veenen Boutique in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp De Veenen Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.