Hotel Alp De Veenen Boutique ***

Review geschreven door Adriaan van Overbeek de Meyer

nooit meer

Adriaan van Overbeek de Meyer
25-8-2016

We hadden een De Luxe kamer geboekt (voor de hoofdprijs). De toevoeging "De Luxe" schept verwachtingen. Die werden in het geheel niet waargemaakt. Een krappe, gedateerde zolderkamerachtige slaapkamer. Gedateerd sanitair. Nauwelijks ruimte om je te bewegen of voor bagage. Een te klein tweepersoonsbed. Ramen die je niet open kunt zetten vanwege het geraas van de snelweg (A9), waarvan je denkt dat deze bijna door je kamer gaat. Ook met ramen dicht erg gehorig. Alles verre van wat je je voorstelt (en mag voorstellen) bij een De Luxe kamer. Standaardkamer zou hooguit de lading dekken. De prijs kwaliteit-verhouding was helemaal zoek. (schriftelijke) klachten hierover werden afgewimpeld zonder de klant erg serieus te nemen. Ligging dichtbij Amsterdam is fijn, maar wordt teniet gedaan door ligging tegen A9 aan met alle herrie van dien. Ontbijt was behoorlijk en wifi ook, maar dat was het dan wel.