Hotel Alp De Veenen Boutique

Kleine hotelsWebsiteLink naar website
Hotel Alp De Veenen Boutique
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Alp De Veenen Boutique voor je op een rij gezet:

121 reviews over Hotel Alp De Veenen Boutique in het Nederlands

Te dure hotelkamer!

Sandra Bosma,
12-11-2018

140 euro betaald voor een hotelkamer waar het behang op meerdere plekken van de muur kwam, krakend bed, scheur in bad en wastafel, vlekken in het tapijt en douchekop met veel kalk. Bedrag was veel te hoog voor aangeboden kamer die achter de receptie lag en daardoor erg gehorig was.

Wel vriendelijk personeel, goeie ligging van hotel en een overheerlijk ontbijt.

Nogmaals: totaalbeleving was geen 140 euro waard!

Toppie

Toonen,
26-5-2018

Fijn gastvrij hotel, heerlijke bedden en superontbijt. Ligt centraal gelegen dichtbij Arena en centrum Amsterdam goed te doen met bus. Super aardig en vriendelijk personeel. Als iemand wat te zaniken heeft over dit hotel boek dan amstel hotel ....

nooit meer

KE,
30-8-2017

Ontvangst niet gastvrij betreffende registratie/legitimatie. Ernstig gedateerde kamer, los behang, een grote groep loshangende draden onder de tv (die bij aanvang niet werkte), grote vieze vlek in een matras, losse onderlakens met rafelige randen, slechte verlichting, roestkraan in de douche met uitsluitend koud water, schimmel in de badkamer.

Ik voel mij misleid door de prachtige frisse foto's bij het boeken.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, goede ligging.

Prima

J Lammens,
5-8-2017

Proper, goede bedden, uitgebreid en prima ontbijt. Ligging goed, mooi tussen oude en nieuwe centrum Amstelveen en op loopafstand van Amsterdams bos.

Viel erg tegen; nooit meer.

jacqueline,
3-7-2017

Niet tevreden;

- De voor mijn noodzakelijke welservice via de telefoon (om 6 uur 's morgens) werkte niet. Wat bleek: de telefoonstekker was er uit !! Men is ook niet aan mijn kamerdeur komen kloppen. Gelukkig werd ik zelf toch wakker, anders had ik een groot probleem gehad. (Ik heb dit gemeld bij de 'ochtend'-receptioniste. Haar reactie: "zal de schoonmaker wel gedaan hebben"...)

- Vanwege het vroege tijdstip, was er nog geen ontbijt. We kregen wel een tasje met 4 bruine boterhammen, pakje drinken en wat fruit. Zeer matig!

- de 'theefaciliteiten' die genoemd staan in de beschrijving van de kamer, bevinden zich niet op de kamer zelf. Men moet daartoe naar de receptionist, die dan thee gaat halen in de bar. Je kunt deze thee wel meenemen naar je kamer.

Wel goed:

- uitstekende bedden

- gunstige ligging

Fijn hotel!

Eveline,
26-2-2017

Nette kamer (vernieuwd) heel klantvriendelijk, fijne bedden, goede service! Het ontbijt aan de tafel geserveerd krijgen vonden wij heel leuk. Als uiteindelijk het hele hotel is vernieuwd dan is het helemaal top.

Heel fijne plek voor een zakelijke overnachting!

Max de Mooij Sr.,
21-1-2017

Heel vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering, heel goed bed, geweldig (aan tafel geserveerd) ontbijt. Een hotel met een persoonlijke benadering. Duidelijk een familiehotel met enthousiaste en van harte dienstbare medewerkers. Gastvrijheid schrijft men hier met een grote G! Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde! Ik heb mijn plekje in Amstelveen gevonden!

Prima verblijf in iets gedateerde kamer

Helen,
22-12-2016

Gedateerde schone, nette kamer. Vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Parkeren lukte voor de deur. Prima locatie.

Slechtste ervaring ooit

JB
4-10-2016

Stel dat je helemaal geen eisen stelt aan een hotel, wat zijn je minimale verwachtingen dan van een overnachting? Ik zou zeggen dat je er kunt slapen en douchen. Beide waren niet mogelijk in dit hotel, omdat:

1. De kamer, op deze zomerdag, zo heet was dat deze zonder ventilator onverhuurbaar was. Ik heb gevraagd om een fan, maar die was er niet. (in de winter zal de kamer waarschijnlijk heel koud zijn)

2. Er geen warm water uit de douche kwam, alleen koud water.

Verder zaten er achter de gordijnen spinnenwebben die er duidelijk al even zaten. De dikke (!) spinnen maakten regelmatig een rondje over het plafond en bungelden naar beneden tot op het bed.

Ik heb dit allemaal direct kenbaar gemaakt en de volgende ochtend, na nauwelijks geslapen te hebben, bij de receptie een klacht ingediend. Er werd totaal geen recht gedaan aan het ongemak dat ik ervaren heb en slechts allerlei verklaringen voor de ongemakken gegeven ("gisteren was de kamer ook bezet en hebben de gasten niets gemeld over de douche", "spinnen komen wel vaker naar binnen met dit weer", etc.). Ik kon een mini-flesje wijn krijgen.

Eenmaal thuis heb ik mijn klacht nogmaals per e-mail kenbaar gemaakt. Daar heb ik in het geheel geen reactie op gekregen.

nooit meer

Adriaan van Overbeek de Meyer
25-8-2016

We hadden een De Luxe kamer geboekt (voor de hoofdprijs). De toevoeging "De Luxe" schept verwachtingen. Die werden in het geheel niet waargemaakt. Een krappe, gedateerde zolderkamerachtige slaapkamer. Gedateerd sanitair. Nauwelijks ruimte om je te bewegen of voor bagage. Een te klein tweepersoonsbed. Ramen die je niet open kunt zetten vanwege het geraas van de snelweg (A9), waarvan je denkt dat deze bijna door je kamer gaat. Ook met ramen dicht erg gehorig. Alles verre van wat je je voorstelt (en mag voorstellen) bij een De Luxe kamer. Standaardkamer zou hooguit de lading dekken. De prijs kwaliteit-verhouding was helemaal zoek. (schriftelijke) klachten hierover werden afgewimpeld zonder de klant erg serieus te nemen. Ligging dichtbij Amsterdam is fijn, maar wordt teniet gedaan door ligging tegen A9 aan met alle herrie van dien. Ontbijt was behoorlijk en wifi ook, maar dat was het dan wel.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp De Veenen Boutique in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp De Veenen Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.