Pension Onasis

10 reviews over Pension Onasis in het Nederlands

Geweldig

Jannie Franken , ik was samen met mijn twee zussen
29-5-2018

Het was heel goed , mooie ruime kamer en wat heel fijn was een fantastisch buiten verblijf .We hebben genoten van ons veblijf , ontbijt was heel goed verzorgd ,onze wensen werden vervuld ,ik kan niet anders zeggen , beste mensen bedankt voor de goede zorgen voor drie oude dames .

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heel erg leuk!

Christel
14-11-2015

Het pension ziet er super uit, erg mooi, groot en netjes, evenals de gastenverblijven. Er zijn tevens zwembad en sauna gelegenheden. Wij zijn 1 nacht geweest, terwijl mijn moeder en ik lekker gingen winkelen en eten zorgden Peter en Tiny voor onze parkeerkaart die elke drie uur verzet moest worden omdat we er voor hadden gekozen om voor de deur te parkeren. Top service. Bij elk aankomst en vertrek naar de stad o.i.d een vriendelijk praatje en de nodige tips! De ligging is ook super, te voet de straat uit, bruggetje over en je staat in de stad, waarbij je overigens bij het pension totaal geen last van drukte hebt! Het ontbijt is zeker voldoende, lekker afgebakken broodjes, croissantjes, krentenbrood, crackers, boterhammen met het nodige beleg zoals kaas, vleeswaren en zoetwaren. Zelfs vers fruit en natuurlijk een lekker kopje jus 'd orange en koffie en thee. Al met al dus een dikke 10 en zeker een aanrader! Als wij in de buurt zijn komen we weer terug! Peter en Tiny bedankt!

Gereisd Met partner in november 2015

fantastisch

Diny
23-8-2015

alles was goed en netjes goed ontbijt vriendelijk als je s avonds terug kwam nog napraten hoe is de dag geweest ?Peter en Tiny bedankt t was geweldig

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed gelegen pension

kenk
21-2-2015

Dit pension ligt op een loopafstand van het centrum , en de parkeergarage op slechts 300m . Bij aankomst was er blijkbaar iets niet goed gegaan met de boeking , maar dit werd keurig door de eigenaren opgelost . Het appartement is ruim met een eigen ingang voor de gasten van het appartement . Ontbijt was voldoende .

Gereisd Met partner in Sat Feb 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement met zeer gastvrije eigenaren

Fam Vegter
7-12-2014

De eigenaren weten met z'n tweetjes wat het is om hun gasten te verwennen! Heerlijk appartement met ontbijt geserveerd in het appartement. Ook genoten van de sauna en zwembad. Binnen 3 minuten sta je in het centrum van Alkmaar waar je mag genieten van de vele restaurantjes en het gezellige centrum. En in 35 minuutjes sta je met de trein in het centrum van Amsterdam. Kortom genoten van een weekend Onassis zonder kindjes.

Gereisd Met partner in november 2014

Super locatie!

greetdonkersteeg
17-9-2013

Leuke locatie dichtbij het centrum. Leuke kamers, goed ontbijt. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Toppie!!!

erik en cindy
18-6-2013

Wij hebben daar alfgelopen weekend daar overnacht,maar dan ook nixs en dan ook nixs op de merken!! Service was TOP,kamers super leuk en Peter en Tinny jullie zijn super,... leuk en gezellie en wij komen zekers weer terug!! Daarom een dikke "10" van ons!!!

Gereisd Met partner in juni 2013

dit nooit meer

marian schrama
3-4-2012

heel teleurstellend voor het bruidspaar kachel werkte niet douche niet schoon bed niet opgemaakt drinken niet aanwezig wel afgesproken en dat voor de bruidsnacht 275 euro betaald goed aan verdiend bruispaar gaat met een naar gevoel naar huis

Gereisd Met partner in maart 2012

bruidssuite ; pension onasis

wilschrama
15-3-2012

algemene indruk viel achteraf tegen ,kwam afspraken niet na. uitrustingbadgelegenheid was niet optimaal,sauna kleding niet kompleet er was nog een nacht extra bijgeboekt ontbijt borden etc weggehaald maar bed niet opgemaakt .dus erg teleurstellend prijs/kwaliteitverhouding voldeed niet aan de verwachting

Gereisd Met partner in maart 2012

Fantastisch!

Jan
17-2-2011

Het was heel leuk, het personeel is goed en het eten is lekker.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Onasis in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Onasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.