Hostel King's Inn City Hotel & Hostel

Hostel King's Inn City Hotel & Hostel

7.4Goed

Nederland, Noord-Holland, Alkmaar

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor King's Inn City Hotel & Hostel voor je op een rij gezet:

Hostel info

• Kinderopvang
Meer hostel info
Tonen op kaart

46 reviews over Hostel King's Inn City Hotel & Hostel

• 2019
    10Henk Peters19-09-2019

Echte aanrader

Super verblijf gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk personeel, goed ontbijt(waar voor je geld) en de ideale ligging. Leuke hotelkamer met uitzicht op de gracht.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sarah Groot18-09-2019

Fijn!

Midden in centrum! Vriendelijk personeel & live muziek op vrijdag.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Peter G15-09-2019

Supergezellig hotel, ook voor motorrijders

Afgelopen weekend met 28 motorrijders inclusief 21 motoren dit hotel bezocht. Dit is nu een ho(s)tel waar je graag weer terug wil komen. Super enthousiast en vriendelijk personeel, mooie kamer verspreid over aantal gebouwen (oude kaaspakhuizen) direct in de omgeving. Perfect gelegen in het centrum, eenvoudige maar absoluut goede keuken (zowel diner als ontbijt). En, ondanks dat het midden in het centrum ligt, had het hotel een 'parkeerplaats' (overdekt en afgesloten) gezocht waar wij de motoren konden stallen. Absoluut een perfecte locatie voor motorrijders die een nacht prima en betaalbaar willen overnachten!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Anoniem25-08-2019

Nooit boeken

Voldoet niet aan de officiële eisen voor een drie sterren hotel. Personeel is heel onvriendelijk, zegt je niet gedag en reageert niet op vragen. De eerste dag al om een stadsplattegrond gevraagd, niet gekregen. Bij het uitchecken werd er eén aangeboden. Bij het inchecken kregen we te horen dat we een upgrade hadden gekregen naar de bruids suite. Erg leuk, maar de kamer was toch anders als we hadden verwacht. Wij denken dat we een upgrade hebben gekregen zodat ze onze originele kamer konden verhuren (aangezien de suite 55 euro extra kost per nacht) en zo extra konden verdienen. Daarnaast was het ontbijt schandalig. prijs is 9.50 euro pp, maar daar kreeg je armoedig weinig voor. Het uitchecken kon tot 11 uur, maar om half 11 wilde de schoonmaakster al binnenkomen. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd of alles naar wens was. Ze zouden dit geen hotel mogen noemen, zo slecht was de service. Ze kunnen beter het hostel houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Rouwhorst23-06-2019

Geen 2e keer

Kamer in hostel, nooit meer bed stond voor deur, t was super gehorig geen oog dicht gedaan. Ter plekke ontbijt geboekt 9,50€ pp nou t was 2,50€ waard. Niks vers. Jammer voor ons echt geen 2e X. Ligging was wel super midden centrum Alkmaar.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Heddy Bakelaar24-08-2018

Aanrader

Keurige kamer groot en superschoon...gezellig aan de gracht.wij zaten in het Hotel...En niet in het Hostel.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Erna24-06-2018

Gezellig, vriendelijk hotel

Het is een heel leuk hotel/hostel vriendelijk personeel, niks is te veel, alles is mogelijk. Ruime kamers erg schoon, alleen in het hostel is de kamer erg warm en geen raam. Met douche loopt het water naar de wc en onder de wasbak dus natte boel daar. 1 groot min punt is het is super gehorig. Het ontbijt is heerlijk, alles super vers, en genoeg variatie

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 6Bert03-03-2018

Eenmalig...

Hostes niet geschikt voor koukleumen ! De verwarming gaat in de loop van de avond namelijk uit. En dan wordt het koud..

Alleen gereisd in februari 2018

• Oude reviews

8A13-11-2017

super vriendelijk & gezellige plek in het centrum

behulpzaam personeel met interesse in de gasten. Een warm welkom heb je hier zeker!

Gereisd met partner in november 2017

• 4Marijke Verstraeten18-04-2017

Vieze, kleine kamer. Vies vies vies. Mooie locatie

Vies hotel! Scheerharen in de wastafel, zwarte haar in het bed, stof overal, wc was niet gepoetst, overal stof en viezigheid. We kregen zelfs de aangebroken tubetjes shampoo en douchegel van de vorige gasten! Na klagen werd het nauwelijks opgelost! Nog steeds dikke stof.

Onbekwaam personeel. We vertelden de eigenares dat we het niet fijn hadden. "O vervelend", zei ze en ging door met haar werk. We vertelden haar alsnog zelf wat er niet goed was. Later was het nog niet schoon. Wel fles wijn gekregen, maar had liever een schone kamer. Onbekwaam personeel: jas aanhouden, de vuile was (lakens en handdoeken) op de gastenbank en ontbijttafel leggen. Schone was (theedoeken) vouwen op de toonbank van de receptie.

Enige pluspunt is dat de locatie echt geweldig was. Aan de gracht. Slechts 200 meter van de kaasmarkt.

Gereisd met partner in april 2017

3 tips over Hostel King's Inn City Hotel & Hostel

• Bo, 13-11-2017

Met mooi weer kan je bij King's Inn ook een fiets of een bootje huren!

• Bo , 13-11-2017

De uitgebreide menukaart biedt volop keuze uit vis-, vlees- en vegetarische gerechten. Om deze verrassend en speciaal te houden, wisselt de kaart regelmatig en zijn de gerechten seizoensgebonden. Ook serveren wij volop voordelige en gezonde dagschotels à €9,50 of een 3- gangenmenu van de kaart voor maar € 24,50 per persoon.

Eetsmakelijk!

• Herry, 24-11-2016

Maak eens een rondleiding met een ervaren gids door het centrum van Alkmaar. En... houd je van rust op je hotelkamer, boek dan direkt!

1 vraag over Hostel King's Inn City Hotel & Hostel

• bo, 13-11-2017

parkeren

waar kan je het beste parkeren?

Hostel King's Inn City Hotel & Hostel info

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen