Hotel Grand Hotel Alkmaar

Hotel Grand Hotel Alkmaar
7,4

12 tips over Hotel Grand Hotel Alkmaar

Johannetje, 13-2-2016
Bezoek vooral het stedelijk museum van Alkmaar ivm het beleg van Alkmaar. Ook als je niet van musea houdt is dit een stevige aanrader.
inge , 15-8-2014
Receptionist naar cursus klantvriendelijkheid sturen of vervangen door een van de charmantere dames; Verse knapperige croissants, en airco zou heel prettig zijn op de zolderkamers.
Cees Brandsma, 21-1-2014
Alkmaar is een leuk stadje met mooie winkels. Niet standaard zoals je in grotere steden vaak ziet. Heel leuk en historisch centrum. Het hotel ligt er midden in dus je loopt overal zo heen!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Alkmaar voor je op een rij gezet:

Janneke Huisman, 15-1-2014
Heerlijk winkelen. Alkmaar is echt een gezellig stadje met leuke oude gebouwen en leuke straatjes.
Bert Blauwboer, 14-1-2014
WIj kwamen om te winkelen en dat is gelukt. Bepakt en bezakt gingen we terug!
Silvia Vaartjes, 2-1-2014
Probeer de Executive Suite!! Je weet niet wat je meemaakt, met Sauna en Jacuzi! Top!

Marsja, 15-8-2013
Kaasmarkt op vrijdag en gewone markt op zaterdag, allemaal op loopafstand vanaf het hotel
Marsja, 15-8-2013
Kaasmarkt op vrijdag en de markt op zaterdag
Egbert van der Zwan, 13-8-2013
Probeer ook het restaurant! Al diverse keren heerlijk gegeten!
Lonneke, 28-4-2013
Het is leuk om midden in het centrum te zitten, dus probeer een kamer aan de achterzijde van het hotel te boeken (of ga zelf stappen tot diep in de nacht...)