Hotel Grand Hotel Alkmaar

Kleine hotelsWeer vandaag21°17°
Hotel Grand Hotel Alkmaar
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Alkmaar voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Grand Hotel Alkmaar in het Nederlands

De ligging van het hotel is prima, we hadden voor een nacht geboekt met z’n vieren maar voelden ons tweederangs hotelgasten. Een hotelkamer zonder kast, slechte doorgezakte bedden, halsbrekende toeren om het zonwerende rolgordijn dicht te kunnen doen. Er was ons een uitrijkaart beloofd, maar die bleken de dag erop op te zijn. Ook geen enkele reactie ontvangen op onze mail hierover. Gewoonweg waardeloos.

Een aanrader!

Bastiaansen
10-12-2017

Samen met mijn schoonzus een nachtje geslapen in dit hotel. Niets anders dan lof! Prachtige, ruime kamers, perfecte ligging (midden in het centrum). Het ontbijt was top en de service ook! Als ik dan toch 1 minpuntje moet benadrukken is het misschien een tip om afzuiging in het toilet aan te brengen!

Dit is echt een aanrader!

Nooit meer!!

Eefje
30-10-2017

Goed gelegen in het centrum.

Erg slechte matrassen, als je nog geen rug patiënt bent, dan ben je het wel na 1 overnachting in het Grand hotel. Gaten in de vitrage. Halfgare broodjes bij het ontbijt. Er wordt teveel toeristenbelasting in rekening gebracht, als je hierover een klacht indient via de mail, krijg je geen reactie.

travelbird

Leuk hotel midden in de stad.

Astrid
14-10-2017

Erg leuk hotel. Was vroeger een postkantoor en je vindt nog authentieke dingen terug! Kamers schoon en netjes, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

redelijk

fam capello
18-3-2017

bed stond op 3 poten.En planchet van wastafel hing met losse boutjes voor de spiegel!!

Mooie plek in Alkmaar, echter matige kamer!

Edwin Lugtenberg
11-3-2017

Fijn gelegen in het centrum van Alkmaar. Service was prima, evenals het grand café en restaurant.. Er was alleen niks wat er werkelijk uitsprong... De kamer was niet schoon boven de zichtgrens, en veel last van de herrie op straat! Persoonlijk zoek ik liever een ander hotel bij het volgende bezoek aan Alkmaar. De stad Alkmaar is trouwens echt een dikke aanrader!!

Geweldig hotel!!

Corrien
28-2-2017

Wat een heerlijk hotel. Midden in het centrum in een oud historisch pand. We hebben genoten van de kamer met jacuzzi. Toen we aankwamen was er niemand bij de receptie. Geen probleem want de bel zorgt er voor dat we snel werden geholpen. Schone kamers en een goede service. Het heerlijke ontbijt zorgde voor een goede afsluiting van ons verblijf. Wij komen nog eens terug.

Aanrader!

Janneke
25-2-2017

Grand Hotel Alkmaar is een prachtig oud postkantoor in het centrum van Alkmaar, vlakbij is een parkeergarage.

Vriendelijk ontvangst, prachtige kamer, gezellig interieur, super ontbijt. De sfeer van het gebouw sprak ons erg aan en zo de stad even in wandelen. Wat ons betreft, een aanrader!

Harry en Janneke

Winschoten

Nooit meer

Hessing
29-1-2017

Slechte ontvangst tv

Geen welkomstdrankje gekregen

Het ontbijt was van 9 tot 10, heeeeeeeeel karig. Brood was nog bevroren, gezegd tegen personeel, die deed er niks mee, ze liep gewoon weg. Ook was ze niet vriendelijk. Ook geen ei of meer broodjes. Echt slecht. Nergens een prullenbak op de kamers, alleen een kleintje in de badkamer.

Nooit weer! En daar betaal je 200 euro voor met 4 personen. Vreselijk!

Aanrader! In het centrum van Alkmaar!

Veerle
23-1-2017

Echt een leuk hotel midden in het centrum van Alkmaar. Nette, ruime kamer. Vriendelijk personeel, gezellige bar en goed ontbijt.

travelbird

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Alkmaar in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Alkmaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.