Géén boekingskosten

Golden Tulip Alkmaar

NederlandNoord-HollandAlkmaar

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Golden Tulip Alkmaar voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 78 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 78 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over Golden Tulip Alkmaar

• 9Mitchell16-10-2022

Fijn modern hotel

Erg mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. We voelde ons meer dan welkom en zullen zeker nog een keer terugkomen. Fijn dat er ook een Spa aanwezig was en dat het ontbijtbuffet zo uitgebreid was. Schone kamers welk prachtig was versierd met rozenblaadjes en hartjes ballonnen.

Enige nadeel is dat als je wat later aankomt (rond 18/19 uur) dat de parkeerplaats vol kan zijn ivm. de restaurant bezoekers. Gelukkig nog net een plekje kunnen vinden.

• 9Ytteh06-08-2018

prima hotel

Prima hotel, goede kamer, heerlijk ontbijt, Alleen jammer dat onze kamer ook nog aan andere gasten was uitgegeven. Toen wij op onze kamer waren, kwamen de andere gasten ook de kamer binnen. Kijk je raar op.

• 10Henk30-05-2018

Fantastich

Goed Hotel, netjes verzorgt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geeft je een fijn gevoel.

• 9L. Bakkers08-04-2018

Super goed

Goed hotel, heerlijke bedden en ontzettend vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.

• 9Gaby05-04-2018

Heerlijk!

Al diverse malen heb ik dit hotel bezocht, zowel met partner, kids als mijn zus. Iedere keer weer ben ik zeer positief over de service, de sfeer en de prettige ruime kamers. De kamers en het hotel zijn schoon en spullen ogen nieuw. De bedden liggen heerlijk. Een attentie zoals de paaseitjes op de kamer dit keer, maken het helemaal "af".

• 10Dick Steenbergen10-03-2018

Heerlijk verblijf maakt weekend Alkmaar compleet.

Een nieuw hotel aan de rand van de zeer gezellige stad Alkmaar. Een prima plek voor een overnachting tussendoor. Wij hebben er een weekendje Alkmaar van gemaakt. Uitstekende kamers met heerlijke bedden, bijzonder goed en uitgebreid ontbijt - ook voor diegenen die een dieet volgen als bijvoorbeeld glutenvrij - hulpvaardig en vriendelijk personeel en bovenal heel rustig in het gebouw. Vlakbij de snelweg, een ideaal uitvalspunt naar andere oorden.

• 8Nanne Kroon29-11-2017

Een zeer goed Hotel met vriendelijk personeel

Nette kamer,zeer goed bed (boxspring) zeer goed restaurant, met prima maaltijden. In de gezellige bar kun je een zeer ruime keuze maken uit lokaal gebrouwen biertjes

• 8Naantje Klaassen17-09-2017

Het was een heel geslaagd weekend ook het verblijf

Dat je van de kaart moet kiezen voor het diner, wij kregen een diner aangeboden wat ons niet goed beviel. Verder een prima ontbijt prima kamers in een rustige omgeving. En als je van voetbal houd het A.Z.stadion is je buurman.

• 10G.Walter28-08-2017

Prima hotel met goede service.

De afgelopen 3 jaar meerdere dagen per week gebruik gemaakt van dit prima hotel. Goede service. Gastvrije receptionisten en een goed en uitgebreid ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Voorts goede bedden en een prima ligging t.o.v. het centrum. Een aanrader.

• 8Janssen24-06-2017

Prima hotel!

Prima hotel. Op loopafstand van het AZ stadion dus ideaal om met je kinderen een nachtje te verblijven als je naar een wedstrijd bent geweest. Ook een leuke bar. Alleen jammer dat het bijbehorende eetcafe niet op zondag open is.

Hotel Golden Tulip Alkmaar info

• AirconditioningBeschikbaar