Hotel Amrâth Alkmaar

Hotel Amrâth Alkmaar
8,5

8 tips over Hotel Amrâth Alkmaar

Carla, 7-6-2016
Voor onze fietstochten ligt het hotel mooi centraal. De start via het knoppuntensysteem ligt vlak bij het hotel.
MarjaNL, 12-8-2015
Maak bij mooi weer een boottocht door Alkmaar (ca 15 euro per uur).
marcel, 30-7-2015
simpel maar ook goed gelegen voor bezoek Alkmaar

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth Alkmaar voor je op een rij gezet:

mariska, 23-7-2015
het hotel ligt vlak bij het station en vanaf daar kun je heel goed met de bus naar bijvoorbeeld egmond of bergen aan zee
Conny Heijkoop-Blom, 27-2-2015
Ga eten bij restaurant Wereldwijd. All inclusive voor 27,50 pp maar echt een aanrader. Geweldig eten en drinken voor die prijs. Hebben daar prima gegeten.
Johan Bok, 3-11-2014
Alkmaar was een hele aangename verrassing voor ons, een aanrader!

Monique Staub, 2-11-2014
Bad er uit slopen en vervangen door inloopdouche.
Sandra, 21-7-2014

Als je richting het centrum loopt kom je langs een bootverhuurder. Hier kun je bootjes huren om een lekker tochtje over het water te maken.

Ontbijten bij Anne&Max voor (h)eerlijke ontbijtjes, binnen of buiten op het terras.

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth Alkmaar voor je op een rij gezet: