Camping Alkmaar

Camping Alkmaar
7,9

6 tips over Camping Alkmaar

wim.toonders, 10-1-2014
iets meer voor kinderen speel toestellen ,je bent zo in het centrum van alkmaar
walter de Boer, 6-9-2013
Prachtig gelegen in de nabijheid van de oergezellige stad Alkmaar
De Vries, 7-6-2013
Sla vanaf de camping rechs af en volg de bordjes Egmond aan Zee. Je bent daar met de fiets in 20 minuten. Sla vanaf de camping links af en je zit in 15 minuten in Bergen. Steek met de fiets vanaf de camping recht over en sla de eerste tunnel in en je bent met 10 minuten in het centrum van Alkmaar.

michelinhetgroen, 6-8-2012
te voet loop je in 20 minuten naar centrum Alkmaar. met de Mountainbike zit je in 10 minuten op het prachtige parcours in Schoorl.
De Vries, 26-7-2012
Pak de fiets, tunnel onderdoor en bordjes egmond volgen, 20 minuten fietsen zit je in egmond aan den hoef, nog 10 minuten door het leuke stadje fietsen en je staat ineens op het strand! Echt een aanrader!
fam.Beulink, 9-6-2012
geestmerambacht,bootje huren aan de Alkmaarse grachten,klimduin in Schoorl,dagje naar Egmond en Bergen,kaasmarkt in Alkmaar,speeltuin Battavier,zwembad Hoornse vaart