Camping Alkmaar

101 reviews over Camping Alkmaar in het Nederlands

Niet meer...

Rob van Manen
8-10-2018

Deze campercamping leek ons ideaal. Wij stonden echter voor een dichte slagboom. Konden niet de camping op. Niemand aanwezig bij de receptie. Het tel.nr. gebeld maar niemand nam op. Raar! Na half uur wachten maar ergens anders heengegaan....

We werden welkom geheten door de verhuurster met een fles wijn en een persoonlijke boodschap op een krijtbordje. Ook lag er al informatie klaar over Alkmaar. Het moderne appartement is compleet ingericht. We mochten munt gebruiken die in een pot buiten stond om thee van te zetten. Er stond een koffieapparaat met bijbehorende cups . Ook waren er kruiden er aanwezig. We hebben genoten van de vriendelijke persoonlijke benadering van de verhuurster, van de prachtige omgeving, en van de gezellige stad! Beslist een aanrader!!

Uitstekend. Behulpzame eigenaar. Mooie plaatsen.

Harry Pater
2-8-2018

Bij aankomst zag campingbaas dat onze caravan een beetje langer was en zocht gelijk een grotere plaats. Op de nieuwe plaats konden we geen beeld met de schotel ontvangen. Twee plaatsen verder wel. Geen probleem. Mocht zo verplaatsen. Keurige campingvelden. Goed onderhouden grasveldjes ondanks droogte. Zeer aan te bevelen.

Stadscamping met uitstekende ligging.

Ad
25-7-2018

Typische stadscamping. Net sanitair. Locatie is grootste pluspunt. Tarief Ad 30 euro in combinatie met docuhemuntjes en betalen voor afwaswater, alsmede WiFi Ad 3,50 per dag maakt deze camping relatief duur. Wij stonden op een standaardpakket me onze camper en konden ternauwernood de luifel uitdraaien.

niet aan te bevelen

Janssen
1-7-2018

Zeer strenge regels voor een camping.

Mag geen zeil gebruiken. Iedereen wil toch zijn tent beschermen.

Je moet precies de tent en auto zo zetten, zoals de eigenaar dit wil. Komt steeds cotroleren. Je moet ook 3 nachten blijven anders wordt je in een hoek op stenen gezet.

eigenaar is niet sympatiek..

Prima camping

De hezerkes
14-5-2018

Goede ontvangst,alles goed geregeld,mochten al eerder op onze plek,mooi gemaaid grasveld met voldoende ruimte,douches en wc's ook verzorgd,ligging is ideaal voor bezoek aan alkmaar en de zee,kortom voor ons een prima verblijf!!

Astrid neut
16-4-2018

Goede ontvangst, gezellig tewoord gestaan.

Prachtige zongerichte camperplekken.

Sanitair uitstekend, brandschoon.

Zeer leuke omgeving, gezellige binnenstad, bos , duin en strand dichtbij.

Aanrader

Aanrader, komen zeker nog eens terug.

P. v. Dijk
11-4-2018

Deze camping heeft een mooie ligging, Alkmaar is op loop afstand bereikbaar. En ook Bergen en Bergen aan Zee zijn goed bereikbaar met de fiets. Het pas geopende (april 2018) camper park ligt er mooi bij. Ook heeft de camping een eigen "strand". Elke morgen konden wij verse broodjes bestellen. Onze eigen fiets had een lekke band, maar konden gelukkig een fiets huren bij de camping.

Veel te duur voor enkel camperfaciliteiten.

A. Bouwens
22-7-2017

Prima ligging om Alkmaar en omstreken te bezoeken. Wij moesten €31 betalen voor echtpaar met een kind. Hiervoor kregen we een camperplaats aangeboden en ook niets meer. We konden net ons luifel gebruiken. Wifi, afwas, douche.........Betalen! Toen ik zei dat de prijs wel aan de hoge kant was zei de campingbaas dat je dat in Amsterdam ook betaalt. Op een normale campingplaats mag je pas staan vanaf 3 nachten. Vooraf de reviews niet gelezen, anders waren we niet gekomen!

Mooie ligging geen fijn verblijf.

Anja
7-6-2017

Camping Alkmaar ligt op een geweldige plek maar het is heel jammer dat de capaciteit van het sanitair ernstig tekort schiet bij volle bezetting van de camping.

Voor 208 plaatsen zijn er 4 heren wc's en 2 urinoirs, en dames 5 wc's.

Je staat 's morgens en 's avonds in de rij voor (een erg hete)douche en wc bezoek.

Volgens de eigenaar is dat op andere campings ook, wij maken dat nergens anders mee.( volgens mij komt hij niet op andere campings, dan heeft hij het zelf druk)

En zoals ik lees in een vorige reactie merken wij ook dat hij een verkeerde grasmaaier heeft, alleen in Alkmaar ligt je caravan vol gras. En wij doen onze schoenen uit vóór we de caravan in gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alkmaar in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alkmaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.