Camping Alkmaar

96 reviews over Camping Alkmaar in het Nederlands

Prima camping

De hezerkes
14-5-2018

Goede ontvangst,alles goed geregeld,mochten al eerder op onze plek,mooi gemaaid grasveld met voldoende ruimte,douches en wc's ook verzorgd,ligging is ideaal voor bezoek aan alkmaar en de zee,kortom voor ons een prima verblijf!!

Astrid neut
16-4-2018

Goede ontvangst, gezellig tewoord gestaan.

Prachtige zongerichte camperplekken.

Sanitair uitstekend, brandschoon.

Zeer leuke omgeving, gezellige binnenstad, bos , duin en strand dichtbij.

Aanrader

Aanrader, komen zeker nog eens terug.

P. v. Dijk
11-4-2018

Deze camping heeft een mooie ligging, Alkmaar is op loop afstand bereikbaar. En ook Bergen en Bergen aan Zee zijn goed bereikbaar met de fiets. Het pas geopende (april 2018) camper park ligt er mooi bij. Ook heeft de camping een eigen "strand". Elke morgen konden wij verse broodjes bestellen. Onze eigen fiets had een lekke band, maar konden gelukkig een fiets huren bij de camping.

Veel te duur voor enkel camperfaciliteiten.

A. Bouwens
22-7-2017

Prima ligging om Alkmaar en omstreken te bezoeken. Wij moesten €31 betalen voor echtpaar met een kind. Hiervoor kregen we een camperplaats aangeboden en ook niets meer. We konden net ons luifel gebruiken. Wifi, afwas, douche.........Betalen! Toen ik zei dat de prijs wel aan de hoge kant was zei de campingbaas dat je dat in Amsterdam ook betaalt. Op een normale campingplaats mag je pas staan vanaf 3 nachten. Vooraf de reviews niet gelezen, anders waren we niet gekomen!

Mooie ligging geen fijn verblijf.

Anja
7-6-2017

Camping Alkmaar ligt op een geweldige plek maar het is heel jammer dat de capaciteit van het sanitair ernstig tekort schiet bij volle bezetting van de camping.

Voor 208 plaatsen zijn er 4 heren wc's en 2 urinoirs, en dames 5 wc's.

Je staat 's morgens en 's avonds in de rij voor (een erg hete)douche en wc bezoek.

Volgens de eigenaar is dat op andere campings ook, wij maken dat nergens anders mee.( volgens mij komt hij niet op andere campings, dan heeft hij het zelf druk)

En zoals ik lees in een vorige reactie merken wij ook dat hij een verkeerde grasmaaier heeft, alleen in Alkmaar ligt je caravan vol gras. En wij doen onze schoenen uit vóór we de caravan in gaan.

Goede lokatie maar zakelijke camping...

A.Brouwers.
28-5-2017

Onvriendelijke eigenaar. Als de camping vol is zijn er te weinig douches. De douches kosten 50 cent en het apparaat hangt buiten de douche. Als je er een muntje in gooit als het lampje nog brand dan werkt hij niet ...het is een erg onhandig systeem! Wc's waren erg vies. Geen zeep of handdoek of zo bij de wasbak van de wc's. Afwassen kost 20 cent.( Wij waren 33,50 per nacht kwijt voor twee personen met caravan). Wifi kost 3,50 per dag en is erg traag.

Gras blijft na het maaien liggen zodat heel je caravan onder ligt met vochtig weer.

Wel een hele goede lokatie om te fietsen! Dicht bij de mooie stad Alkmaar. Er zijn wel verschillende schaduwplekken. Leuk strandje aan de sloot tegenover een schapenwei.

Oude reviews (archief)

Mooie camping voor fietstochten en een bezoek aan Bergen, Alkmaar en Schoorl te brengen.(op de fiets)

Bij aankomst vonden wij of we niet welkom waren, deze campingeigenaar is zeer ongastvrij,en presteerde het

om gasten van de camping te sturen,die een andere plaats wilden voor de antenne om goede ontvangst te krijgen terwijl er plaats genoeg was.

Het was een Acsi camping, wij waren vergeten dit te melden, maar deze man was niet voor rede vatbaar en moesten de volle pond betalen.

Gastvrijheid hoeft niet zo moeilijk te zijn.

Henk Kuipers
16-9-2016

Met de locatie en het sanitaire gebouw is niets mis. De gastvrijheid laat te wensen over. Aan vrienden met camper laat de eigenaar weten dat hij het beste weet wat voor de bezoekers de beste plek is. M.a.w. vooraf zelf kijken is niet nodig....Wij maakten gebruik van een trekkershut. Na uitchecken samen met vrienden gefietst. Bij terugkeer bij de vrienden een consumptie. De eigenaar komt langs en geeft aan dat bezoekersgeld moet worden betaald. Strikt genomen correct, echter een klant met deze nazorg confronteren, voelt niet gastvrij aan. Wel zakelijk.

Het ontvangst, de plaats op de camping, privacy en kampeerplek was zeer goed.

Het sanitair is zeer schoon en voldoende. Jammer dat men voor wifi € 3,50 per dag dient te betalen ( een beetje achterhaald?) De locatie is werkelijk uniek, op fietsafstand van het centrum van Alkmaar, prachtige fietsmogelijkheden in de omgeving zoals naar Bergen. Kortom: een echte aanrader,( zoals de andere campings aangesloten bij KGC is onze ervaring)

Heeft de eigenaar wel, plezier in zijn werk ? Wij denken van niet. Een beetje vriendelijkheid kost niets. Gewoon even zeggen: fijne dagen of iets dergelijks.

Verder is het echt een prima camping, maar waar je inderdaad zelfs voor warm water om af te wassen 20 cent moet betalen en waar voor gezinnen met kleine kinderen weinig voorzieningen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alkmaar in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alkmaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alkmaar scoort een 7.95 uit 10 op basis van 97 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: