Villa Aan de Waterkant

1 review over Villa Aan de Waterkant in het Nederlands

Top locatie!!

Mary
10-8-2015

Een super huis met een geweldige klimaatbeheersing. Brandschoon en van alle gemakken voorzien. Je kan er heerlijk buiten zitten en vooral de sauna is heerlijk. Ook de omgeving is zeer verrassend. De beheerders zijn erg behulpzaam! Gerard en Joke bedankt voor de fijne week!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Aan de Waterkant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Aan de Waterkant in Akersloot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Aan de Waterkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.