Camping Rovers

Meer campinginfo

9 reviews over Camping Rovers

• 9F. Meedendorp12-08-2013

Echt genieten!

Een gezellige kleinschalige camping waar je heerlijk vakantie kunt vieren. Echt een buiten camping waar de kinderen weer gewoon lekker buiten kunnen spelen en dat dan ook met veel plezier doen. Knuffelen met de paarden en spelen in het speeltuintje. De camping is aan een watergang gelegen waar de kinderen konden vissen en varen met de roeiboot. Het was voor ons echt genieten! We zouden eigenlijk maar een weekje blijven maar de kinderen wilde zo graag blijven dat we een weekje bijgeboekt hebben.

• 9Staat v/h sanitair

• 8bartje12-09-2011

Mooie camping tussen de fruitbomen.

camping Rovers is Top !!!! Plaatsjes hebben allemaal een eigen stenen plaatsje om de voortent of luifel op te zetten. Ook is in Abbekerk op nog geen km. een mooi zwembad aanwezig.

• 9Staat v/h sanitair

• 7kors05-02-2011

wel mooi

het is wel een mooie plek, maar het is niet zo kindvriendelijk

• 7Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Rovers

• marian, 31-07-2013

Leuke , gastvrije camping in Abbekerk. Bij de camping vandaan kan je veel leuke en intresante uitstapjes maken of heerlijk genieten van de ruime plaatsen op de camping. In de omgeving vindt je nog in de steden Medemblik, Hoorn en Enkhuizen (pak) huizen terug uit de voc tijd. Door het groot aantal aan diverse musea en bezienswaardigheden is deze camping een goede uitvalsbassis.

• F. Meedendorp, 12-08-2013

In de omgeving van de camping is ook veel te ontdekken en ondernemen. Bij aankomst op de camping krijg je van de eigenaren een heel pakket met folders van wat er allemaal te doen is. De kaasmarkt in Hoorn en een bezoekje aan Medemblik is zeker de moeite waard.

0 vragen over Camping Rovers

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50