2 tips over Camping Rovers

• marian, 31-07-2013

Leuke , gastvrije camping in Abbekerk. Bij de camping vandaan kan je veel leuke en intresante uitstapjes maken of heerlijk genieten van de ruime plaatsen op de camping. In de omgeving vindt je nog in de steden Medemblik, Hoorn en Enkhuizen (pak) huizen terug uit de voc tijd. Door het groot aantal aan diverse musea en bezienswaardigheden is deze camping een goede uitvalsbassis.

• F. Meedendorp, 12-08-2013

In de omgeving van de camping is ook veel te ontdekken en ondernemen. Bij aankomst op de camping krijg je van de eigenaren een heel pakket met folders van wat er allemaal te doen is. De kaasmarkt in Hoorn en een bezoekje aan Medemblik is zeker de moeite waard.