Camping Rovers

Review geschreven door Ton en Miranda

rust gezellig

Ton en Miranda,
25-8-2015

Jolanda en Frans zijn twee erg aardige mensen die nooit te beroerd zijn voor een praatje,

ondanks hun drukke leven. Ook gratis een kano lenen, of bootje is geen probleem. warm water, douche en toiletpapier is allemaal gratis! Ook de rust en mooie omgeving met aardige

west friezen maken dat je echt op vakantie bent. Een heeeeeeeeeeeel groot windscherm om

de hele camping heen zou wel leuk zijn, maar een beetje storm in je tent is ook wel spannend.

Al met al komen we graag terug, maar niet meer met een tent, was toch wel een beetje afzien! Bedankt lieve mensne voor de leuke tijd, Ton en Miranda