Camping Rovers

Camping Info

Meer campinginfo

9 reviews over Camping Rovers

• 8Petra en Edwin-Patrick Coers26-08-2019

Zeer vriendelijke mensen. Wij zijn op de motor aangekomen en hebben ons tent opgezet voor een midweek. Heerlijk rustige camping en het was prima vertoeven. Mooi gazon, schoon sanitair. Daarnaast hebben we heerlijk op de motor een bijzonder mooie omgeving verkent. Zeker een aanrader.

• 9Ton en Miranda25-08-2015

rust gezellig

Jolanda en Frans zijn twee erg aardige mensen die nooit te beroerd zijn voor een praatje, ondanks hun drukke leven. Ook gratis een kano lenen, of bootje is geen probleem. warm water, douche en toiletpapier is allemaal gratis! Ook de rust en mooie omgeving met aardige west friezen maken dat je echt op vakantie bent. Een heeeeeeeeeeeel groot windscherm om de hele camping heen zou wel leuk zijn, maar een beetje storm in je tent is ook wel spannend. Al met al komen we graag terug, maar niet meer met een tent, was toch wel een beetje afzien! Bedankt lieve mensne voor de leuke tijd, Ton en Miranda

• 9johan en minke snijders22-04-2014

verzorgdeplek ruim en voldoende

Een heel vriendelijk en spontane ontvangst het geheel is voor herhaling vatbaar Het was een heel leuk paasweekeind met paasbrunch als slot dus toppie vooral zo doorgaan. Bedankt Frans en Jolanda.

Groetjes Johan en Minke Snijders.

• 9Nico Dullaart12-02-2014

Koffie staat altijd klaar

Leuk en gezellig en alles ziet er heel goed uit en in het dorp kan je heel goed eten voor niet veel geld. De supermarkt op loopafstand . Fietsen is er een heel mooi met mooie plaatsen in de buurt en natuurlijk het IJsselmeer op fiets afstand. En op de camping zijn het grote plaatsen.

• 9F. Meedendorp12-08-2013

Echt genieten!

Een gezellige kleinschalige camping waar je heerlijk vakantie kunt vieren. Echt een buiten camping waar de kinderen weer gewoon lekker buiten kunnen spelen en dat dan ook met veel plezier doen. Knuffelen met de paarden en spelen in het speeltuintje. De camping is aan een watergang gelegen waar de kinderen konden vissen en varen met de roeiboot. Het was voor ons echt genieten! We zouden eigenlijk maar een weekje blijven maar de kinderen wilde zo graag blijven dat we een weekje bijgeboekt hebben.

• 9Kerwin01-08-2013

Leuke gezellige camping!

Camping Rovers is een leuke camping waar je met plezier ontvangen wordt. Het is een camping die ruime plaatsen heeft en van alle gemakken is voorzien. Het sanitair is vrij recent opgeknapt en ziet er goed uit. De eigenaren zijn aardige en gastvrije mensen die graag hun best doen voor je. De camping is voorzien van wifi-verbinding en is op alle plekken van de camping te gerbuiken. Al met al heb ik het hier goed naar mijn zin!

• 10Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• 8W.Out30-07-2013

fantastische plek om tot rust te komen

camping rovers is fantastisch en gastvrij. is gelegen in het mooie west-friesland en heeft afgelopen jaar enkele speeltoestellen neergezet waar de kinderen zich voortreffelijk kunnen vermaken . er is nog een klein barretje waar wat gedronken kan worden tegen een redelijke prijs.

• 8bartje12-09-2011

Mooie camping tussen de fruitbomen.

camping Rovers is Top !!!! Plaatsjes hebben allemaal een eigen stenen plaatsje om de voortent of luifel op te zetten. Ook is in Abbekerk op nog geen km. een mooi zwembad aanwezig.

• 7kors05-02-2011

wel mooi

het is wel een mooie plek, maar het is niet zo kindvriendelijk

• 7Staat v/h sanitair

2 tips over Camping Rovers

• marian, 31-07-2013

Leuke , gastvrije camping in Abbekerk. Bij de camping vandaan kan je veel leuke en intresante uitstapjes maken of heerlijk genieten van de ruime plaatsen op de camping. In de omgeving vindt je nog in de steden Medemblik, Hoorn en Enkhuizen (pak) huizen terug uit de voc tijd. Door het groot aantal aan diverse musea en bezienswaardigheden is deze camping een goede uitvalsbassis.

• F. Meedendorp, 12-08-2013

In de omgeving van de camping is ook veel te ontdekken en ondernemen. Bij aankomst op de camping krijg je van de eigenaren een heel pakket met folders van wat er allemaal te doen is. De kaasmarkt in Hoorn en een bezoekje aan Medemblik is zeker de moeite waard.

0 vragen over Camping Rovers

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50