Camping Rovers

8 reviews over Camping Rovers in het Nederlands

rust gezellig

Ton en Miranda
25-8-2015

Jolanda en Frans zijn twee erg aardige mensen die nooit te beroerd zijn voor een praatje,

ondanks hun drukke leven. Ook gratis een kano lenen, of bootje is geen probleem. warm water, douche en toiletpapier is allemaal gratis! Ook de rust en mooie omgeving met aardige

west friezen maken dat je echt op vakantie bent. Een heeeeeeeeeeeel groot windscherm om

de hele camping heen zou wel leuk zijn, maar een beetje storm in je tent is ook wel spannend.

Al met al komen we graag terug, maar niet meer met een tent, was toch wel een beetje afzien! Bedankt lieve mensne voor de leuke tijd, Ton en Miranda

verzorgdeplek ruim en voldoende

johan en minke snijders
22-4-2014

Een heel vriendelijk en spontane ontvangst het geheel is voor herhaling vatbaar

Het was een heel leuk paasweekeind met paasbrunch als slot dus toppie vooral zo doorgaan.

Bedankt Frans en Jolanda.

Groetjes Johan en Minke Snijders.

Koffie staat altijd klaar

Nico Dullaart
12-2-2014

Leuk en gezellig en alles ziet er heel goed uit en in het dorp kan je heel goed eten voor niet veel geld. De supermarkt op loopafstand . Fietsen is er een heel mooi met mooie plaatsen in de buurt en natuurlijk het IJsselmeer op fiets afstand. En op de camping zijn het grote plaatsen.

Echt genieten!

F. Meedendorp
12-8-2013

Een gezellige kleinschalige camping waar je heerlijk vakantie kunt vieren. Echt een buiten camping waar de kinderen weer gewoon lekker buiten kunnen spelen en dat dan ook met veel plezier doen. Knuffelen met de paarden en spelen in het speeltuintje. De camping is aan een watergang gelegen waar de kinderen konden vissen en varen met de roeiboot. Het was voor ons echt genieten! We zouden eigenlijk maar een weekje blijven maar de kinderen wilde zo graag blijven dat we een weekje bijgeboekt hebben.

Leuke gezellige camping!

Kerwin
1-8-2013

Camping Rovers is een leuke camping waar je met plezier ontvangen wordt. Het is een camping die ruime plaatsen heeft en van alle gemakken is voorzien. Het sanitair is vrij recent opgeknapt en ziet er goed uit. De eigenaren zijn aardige en gastvrije mensen die graag hun best doen voor je. De camping is voorzien van wifi-verbinding en is op alle plekken van de camping te gerbuiken. Al met al heb ik het hier goed naar mijn zin!

fantastische plek om tot rust te komen

W.Out
30-7-2013

camping rovers is fantastisch en gastvrij.

is gelegen in het mooie west-friesland en heeft afgelopen jaar enkele speeltoestellen neergezet waar de kinderen zich voortreffelijk kunnen vermaken . er is nog een klein barretje waar wat gedronken kan worden tegen een redelijke prijs.

Mooie camping tussen de fruitbomen.

bartje
12-9-2011

camping Rovers is Top !!!!

Plaatsjes hebben allemaal een eigen stenen plaatsje om de voortent of luifel op te zetten.

Ook is in Abbekerk op nog geen km. een mooi zwembad aanwezig.

wel mooi

kors
5-2-2011

het is wel een mooie plek, maar het is niet zo kindvriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rovers in Abbekerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rovers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.