Hotel Aalsmeer

13 reviews over Hotel Aalsmeer in het Nederlands

erg leuk

Jason
7-5-2011

is erg vriendelijk en erg leuk, er is veel vermaak en je hebt altijd iets te doen. het eten is niet vies maar ook niet super lekker. verder is alles leuk goede service van het hotel

leuk hotel

Sjoerd
28-9-2009

Licht midden in het dorp Aalsmeer de kamers waren netjes en goed verzorgt

2005

Prima hotel, in het "oude" dorp van Aalsmeer. Eenvoudige goede kamers van alle gemakken voorzien. Vlakbij de uitvalsweg naar Schiphol en de snelweg A4. Vriendelijke mensen bij de receptie en een nachtportier. Voorzien van bar en restaurant 't Wapen van Aalsmeer (van elkaar gescheiden) met klein terras. Goed eten van eenvoudig saté met brood tot gangendiner. Tevens afgescheiden een kleine zaal voor receptie of vergadering. Een klein nadeeltje is de kerk die er naast staat waarvan de klok regelmatig van zich laat horen. Ondanks de ligging vlakbij Schiphol (±5 min.) weinig tot geen last van vliegtuigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Aalsmeer voor je op een rij gezet:

Direct boeken
Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aalsmeer in Aalsmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aalsmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.