Hotel Aalsmeer

5 reviews over Hotel Aalsmeer in het Nederlands

Uitstekend

Edith
15-9-2015

Mooi, modern hotel. Comfortabele kamers, zeer schoon. Uitermate hartelijk personeel, dat je erg welkom laat voelen. Ligging is mooi in het oude centrum en nabij de uitvalswegen en Schiphol. Prima diner en ontbijt gehad. Zeker aan te bevelen en iets om naar terug te keren.

(geen idee of het kindvriendelijk is)

fantastisch met 1 min punt

monica
19-6-2012

Hotel aalsmeer is een prachtig hotel.

Het eten is lekker, gezellig personeel, kamers geweldig en bij de receptie is altijd iemand aanwezig.

Ik moest vroeg weg en om kwart over 6 stonden er als mensen klaar met een lekker ontbijt, er werd veel rond gelopen voor als ik nog vragen had.

s'avond bij het diner heb ik 1 min punt er was een personeels lid met een erg ''ontevreden'' eigenlijk chagerijnig gezicht dat vond ik jammer.

leuke plek

nikki4ever25
22-4-2012

mooie accomodatie moest er overnachten omdat ik die dag heel misselijk was door slecht nieuws. maar eten was wel lekker maar omdat ik misselijk was had ik niet alles opgegeten. Volgende keer weer! ze waren aardig. Ontbijt was ook mega lekker en de kamers waren super schoon.

goed hotel

nightguy
25-7-2011

normaal hotel met goede voorzieningen. niks op aan te merken een aanrader.

erg leuk

Jason
7-5-2011

is erg vriendelijk en erg leuk, er is veel vermaak en je hebt altijd iets te doen. het eten is niet vies maar ook niet super lekker. verder is alles leuk goede service van het hotel

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aalsmeer in Aalsmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aalsmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.