Hotel Aalsmeer

Laatste review

Prima Hotel

Hedy,
25-8-2013

Dit hotel is pas verbouwd en ziet er stijlvol uit. De nieuwe kamers zijn groot en zeer schoon.

We hebben niet in het restaurant gegeten maar het ziet er gezellig uit en op de kaart staan prima gerechten. Het ontbijt is goed.

Personeel is zeer vriendelijk.

Kunnen dit hotel van harte aanbevelen, zeker voor mensen die bv vroeg op Schiphol moeten zijn.

Komen zeker weer terug in dit hotel

5 reviews over Hotel Aalsmeer in het Nederlands

Prima Hotel

Hedy
25-8-2013

Personeel is zeer vriendelijk.

Komen zeker weer terug in dit hotel

Prima plek

Petry
24-5-2013

Als alternatief voor de standaard schiphol hotels prima. Ook op zichzelf een leuk hotel, wel zakelijk niet onpersoonlijk. Lekker eten, niet exotisch maar wel vers klaargemaakt en met zorg. Aardig, vlot personeel. Toevallig kregen we een heel grote kamer met enorm balkon, dat was extra leuk. Mooie badkamer met prachtige inloop douche, alleen jammer dat de douchekop erg hoog hing en weinig kracht had.

goed hotel lekker eten

henkie
1-6-2012

eten perfect het is een goede liggin g lekkere bedden en andere meubels stoelen tafels enz allemaal goede luxe alleen beetje min is de kwaliteit vzn het gebouw

zeer goede plek

wesley
7-12-2011

hier in aalsmeer is het lekker warm het is lang geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest.Het eten is er ook heel erg lekker.

Super goed, voor herhaling vatbaar

ellie/kees molenaar
3-6-2011

Een weekend gewonnen met een prijsvraag, en aangeboden door hotel Aalsmeer, geweldig, gezellig, en vooral goed eten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aalsmeer in Aalsmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aalsmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.