Hotel Aalsmeer

WebsiteLink naar website
Hotel Aalsmeer
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aalsmeer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aalsmeer in het Nederlands

prima kamer voor een overnachting

Roy
15-5-2013

Ik was recent voor een conferentie in Aalsmeer. Daar de ligging gunstig was, had ik gekozen voor hotel Aalsmeer. De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen. De kamer was niet te klein en bovenal schoon. Ook het ontbijtbuffet was prima.

leuk hotel

Sjoerd
28-9-2009

Licht midden in het dorp Aalsmeer de kamers waren netjes en goed verzorgt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aalsmeer in Aalsmeer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aalsmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.