Géén boekingskosten

Aalsmeer

NederlandNoord-HollandAalsmeer

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aalsmeer voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 14 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Aalsmeer

• 9Carmen20-07-2020

Calidad a precios razonables y amabilidad

Hotel muy comodo y espacioso. Buenas habitaciones. Excelente calidad/precio Bar y restaurante muy agradables y el personal muy amable. Sin duda sera nuestro hotel cada vez que vengamos a Holanda.

• 9Edith15-09-2015

Uitstekend

Mooi, modern hotel. Comfortabele kamers, zeer schoon. Uitermate hartelijk personeel, dat je erg welkom laat voelen. Ligging is mooi in het oude centrum en nabij de uitvalswegen en Schiphol. Prima diner en ontbijt gehad. Zeker aan te bevelen en iets om naar terug te keren. (geen idee of het kindvriendelijk is)

• 8Hedy25-08-2013

Prima Hotel

Dit hotel is pas verbouwd en ziet er stijlvol uit. De nieuwe kamers zijn groot en zeer schoon. We hebben niet in het restaurant gegeten maar het ziet er gezellig uit en op de kaart staan prima gerechten. Het ontbijt is goed. Personeel is zeer vriendelijk. Kunnen dit hotel van harte aanbevelen, zeker voor mensen die bv vroeg op Schiphol moeten zijn. Komen zeker weer terug in dit hotel

• 9Petry24-05-2013

Prima plek

Als alternatief voor de standaard schiphol hotels prima. Ook op zichzelf een leuk hotel, wel zakelijk niet onpersoonlijk. Lekker eten, niet exotisch maar wel vers klaargemaakt en met zorg. Aardig, vlot personeel. Toevallig kregen we een heel grote kamer met enorm balkon, dat was extra leuk. Mooie badkamer met prachtige inloop douche, alleen jammer dat de douchekop erg hoog hing en weinig kracht had.

• 7Roy15-05-2013

prima kamer voor een overnachting

Ik was recent voor een conferentie in Aalsmeer. Daar de ligging gunstig was, had ik gekozen voor hotel Aalsmeer. De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen. De kamer was niet te klein en bovenal schoon. Ook het ontbijtbuffet was prima.

• 8monica19-06-2012

fantastisch met 1 min punt

Hotel aalsmeer is een prachtig hotel. Het eten is lekker, gezellig personeel, kamers geweldig en bij de receptie is altijd iemand aanwezig. Ik moest vroeg weg en om kwart over 6 stonden er als mensen klaar met een lekker ontbijt, er werd veel rond gelopen voor als ik nog vragen had. s'avond bij het diner heb ik 1 min punt er was een personeels lid met een erg ''ontevreden'' eigenlijk chagerijnig gezicht dat vond ik jammer.

• 7henkie01-06-2012

goed hotel lekker eten

eten perfect het is een goede liggin g lekkere bedden en andere meubels stoelen tafels enz allemaal goede luxe alleen beetje min is de kwaliteit vzn het gebouw

• 10nikki4ever2522-04-2012

leuke plek

mooie accomodatie moest er overnachten omdat ik die dag heel misselijk was door slecht nieuws. maar eten was wel lekker maar omdat ik misselijk was had ik niet alles opgegeten. Volgende keer weer! ze waren aardig. Ontbijt was ook mega lekker en de kamers waren super schoon.

• 8wesley07-12-2011

zeer goede plek

hier in aalsmeer is het lekker warm het is lang geleden dat ik voor het laatst op vakantie ben geweest.Het eten is er ook heel erg lekker.

• 7nightguy25-07-2011

goed hotel

normaal hotel met goede voorzieningen. niks op aan te merken een aanrader.

Hotel Aalsmeer info

Het complex