Tijdelijk €25 aanbetaling

De Roskam

6.1VoldoendeScore uit 35 reviews

6.1VoldoendeScore uit 35 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over De Roskam

• 7Ronald23-06-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Van Gogh arrangement. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gezellig terras en binnen is ook genoeg ruimte. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Jammer het lawaai van de drukke verkeersweg en muziek onder was tot 23.00 uur te horen. Aan de andere kant is ligging in het stadje zelf weer handig, anders hadden we wel op platteland geboekt. Uitgezonderd kerkje is er niet veel meer wat in Zundert aan Vincent van Gogh herinnert. Omgeving is mooi in Zundert. Bos en beken. Hier liep Vincent. Ontbijt meer dan voldoende, het brood kan verser. Diner was goed en afwisselend. Erg warm in kamer door hittegolf. Zonnescherm en kleine koelkast zou een pluspunt zijn, anderzijds mag je voor bepaalde prijs ook niet te veel verwachten. Een keer storend wakker gebeld omdat men wilde afrekenen omdat volgende dag niemand hiervoor aanwezig zou zijn. Maar alles bij elkaar genomen een prima hotel restaurant waar men zich te gast voelt en basiszaken goed geregeld zijn.

• 5M.jansen05-07-2016

Jammer van de kerkklok

Een gezellige kamer maar helaas moet je er wel tegen kunnen dat de kerkklok de hele nacht door afgaat....... Ik werd er steeds weer wakker door. Ook weinig variatie bij het ontbijt. Warme broodjes zouden lekker zijn ..... En ook de supermarkt is al vroeg open dus veel autoverkeer in de buurt....

• 7gerd19-08-2013

een gewoon hotel

Spijtig genoeg was er geen B&B in de buurt van Zundert. Prijs/kwaliteit vonden we aan de hoge kant. Voor 1 nacht voldeed het voor ons. Personeel is wel vriendelijk en behulpzaam.

• 8R.pietersen29-05-2013

Waar naar je geld!

Voor € 46,- heb je een prima eenpersoonskamer met ontbijt!

• 7cees08-01-2012

Goede prijs/kwaliteit

Goed hotel voor een redelijke prijs . Het eten (dinner) is oke. Het ontbijtbuffet is redelijk, maar doe iets aan de variatie van het brood. Dat kan veel beter en lekkerder. Bak of verwarm de broodjes. Is dat zo moeilijk? De kamers zijn ietwat kil en niet echt huiselijk, maar wel schoon.

• 10nico27-04-2011

Gezellig

Ik was er laatst met een stel vrienden, we waren uitgegaan maar we mochten niet meer rijden en we moesten erg ver, en gelukkig was hotel de roskam nog open! Het hotel had echt zon gezellig sfeertje. we gingen gelijk naar onze kamers die heel mooi waren! lichte vloeren en mooi egaal, het ontbijt was goed, enzo. en voor die prijs is het niets!

• 8Mevr. Stefanie de Kort05-04-2011

Het was best gezellig daar.

Het is een gezellig hotel en de kamers zagen er goed uit.

• 8mev. g jansen05-04-2011

het was een hele gezellige vakantie

we waren gezellig een weekje naar hotel de roskam geweest, de plaats zundert kan je lekker wandelen. het was wel wenne dat de kerkklok zo vakk luiden. maar dat maakt het ook wel gezellig. de drukke straat viel eigelijk wel heel erg mee. kindvriendelijkheid was er zeker een blonde serverster was heel vriendelijk. kortom een top weekend gehad. de kamer waren ook nu heel mooi geworden.

• 7R. Pijsen22-06-2010

Prima Hotel

De kamer wa netjes en schoon. Het Eten was goed. Maar de omgeving is echt de moeite veel natuur hier.

• 0R. Pijsen22-06-2010

Voor ons een prima hotel

Het was voor ons een prima hotel. De kamer was netjes en het eten prima. Maar vooral de natuur is echt de moeite

Hotel De Roskam info

• AirconditioningNiet beschikbaar