Bloemencorso

9.9Fenomenaal

• 10alex13-01-2011

Top evenement!

We konden onze auto makkelijk kwijt doordat er overal parkeerplaatsen in weilanden waren geregeld, het is wel verstandig om op tijd te gaan want op de weg er naar toe was het al vrij druk. Voor de optocht begon hebben we ons uitstekend weten te vermaken met de vele marktkramen, dweilbandjes en levende standbeelden. Ook waren er veel kraampjes waar je eten of drinken kon halen en er stonden veel toiletwagens. De optocht zelf was echt super, 20 reusachtige wagens bedekt met dalias trokken door de straten, sommige met beweging of figuratie. Na de optocht zijn we de wagens nog even op het tentoonstellingsterein gaan kijken, prachtig om al dat werk van die vrijwilligers te zien.

september 2010

• 10willem visser02-09-2019

in een woord geweldig kan niet beter

wij hadden van mensen gehoord hiervan dat het verschrikkelijk mooi zou zijn , Nou we zijn geweest het overtreft echt alles. Wij kunnen alle mensen dit aanraden. Alle deelnemers aan de corso verdienen een prijs. volgen jaar maken wij er 2 dagen van.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9karin de wijs05-05-2014

bloemen corso zundert

geweldig!! echte kunstwerken trekken aan je voorbij. En in het hele dorp 2 dagen feest

april 2014

• 9J.Groen14-09-2013

zunderd

mooie wagens en een leuke braderie

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Wim06-10-2013

Echt leuk om te zien, de toekomst van Zundert

Het jeugdcorso bestaat al 63 jaar en het trekt duizenden toeschouwers. De kinderen zijn echt enthousiast en ze zijn trots wat ze gemaakt hebben. Je kunt zien dat er veel talent rond loopt in Zundert voor het corso. Dit jaar waren er ruim 200 wagentjes en groepen en het zag er goed uit.

september 2013

• 10Els13-11-2012

Uniek!!

Is niets bij voor te stellen als je het nog nooit gezien hebt.

juli 2012

• 10Wim18-11-2015

Ook dit jaar weer groots

Wij zien elkaar het Bloemencorso en het is nog steeds bijzonder. Dit jaar was er veel over Vincent van Gogh te zien en het was weer grandioos. Verder is alles goed geregeld. Het is heel knap dat ze toch weer ontwerpen weten te vinden en elk jaar door. Terecht het grootste en het mooiste corso ter wereld.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10kees24-10-2012

dit moet je meemaken

dit moet je meemaken om het te geloven wat een gigantisch werk en show 2 dagen feest echt een aanrader

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Wim28-01-2011

Dit moet je gezien hebben

Het Zundertse bloemencorso is heel bekend. Het bloemencorso is steeds op de eerste op de eerste zondag van september en is het grootste corso ter wereld. Op maandag staan de praalwagen tetoongesteld. Er waren dit jaar 20 praalwagens, gemiddeld 4 meter breed, ongeveer 20 meter lang en 9 meter hoog. Er werden 8 miljoen daliha's gebruikt. Op zondag waren er ongeveer vijftig duizend toeschouwers en op maandag nog twintig duizend toeschouwers. Rond Zundert zijn voldoende parkeerplaatsen. Voor en na het corso is er nog van alles te doen.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Corrie23-10-2012

Ieder jaar een feest

Ieder jaar op de eerste zondag van september is weer enorm veel supermooi werk te zien waar hele buurtschappen aan gewerkt hebben maanden lang

Gereisd met partner in september 2011

10 van de 15 reviews gezien