Hotel Golden Tulip Zevenbergen ****

Hotel Golden Tulip Zevenbergen
Hotel Golden Tulip Zevenbergen
8,8

Weer vandaag6°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Zevenbergen voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Golden Tulip Zevenbergen in het Nederlands

De lobby en de kamer is prima net als het ontbijt. Wat ik persoonlijk niet prettig vond was de warme droge lucht bij binnenkomst en ook zeker op de kamer.koelen door een raam open te zetten op de begane grond bleek niet mogelijk. De nacht was zeer onprettig en 's morgens als finale domper een koude douche dat zonder enige vorm van excuus werd afgedaan als ja, dat weten we al. Toen bleek dat ik voor een Bacardi cola aan de bar de voorgaande avond ook nog eens 9 euro moest betalen was ik er wel klaar mee. Mijn volgende boeking ga ik annuleren.

Aernouts anita, 8-10-2017

Wij vonden alles zeer goed zeker het eten s avonds het was zeer lekker en mooi opgediend in de dag hebben we mooie uitstappen gemaakt

De omgeving om te fietsen is aan de saaie kant.

Rookkamers zonder geurtjes in de hal. Het is dat er een asbak in de kamer stond want ik heb bij binnenkomst van de kamer geen rooklucht geroken. Buiten in de hal staat een apparaat waardoor er op de gang/hal geen rooklucht hangt en overige gasten er geen last van hebben.

Kamers zijn gewoon schoon, pietjeprecies heeft geen viezigheid kunnen ontdekken.

Ook geen struikelpartijen omdat het te krap is tussen het bureau en bed. Een fijne rustige,ruime kamer mét zitje. Badkamer met diep bad/douche, fohn prima in orde.

Ondanks de volledige bezetting/drukte is ons verblijf prettig en vlekkeloos verlopen.

Ook een aanrader is het ernaast gelegen restaurant 'De 7Bergsche Hoeve'.

2x gedineerd, smaakvol eten, gastvrij onthaal en correcte, vriendelijke bediening.

Fantastich

Dhr. Beumer, 26-6-2017

Het hotel is magnifiek. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is wel aan te raden om meer terrasruimte buiten te maken. Voor de rest geen negatieve zaken te melden. Absoluut een aanrader dit hotel. Kom je hier om te fietsen? De omgeving is niet echt heel mooi. Veel uien en aardappelvelden. Willemstad, Oudenbosch en Bergen op Zoom zijn zeker een bezoekje waard.

grandioos verblijf met diner

Marinus Vissenberg, 10-1-2017

Service en behulpzame medewerkers verdienen een extra pluim.

Er is nooit iets verkeerds gegaan!!

Boek geen romantisch/culinair weekend

Rienk en Annemieke, 18-12-2016

Culinair romantisch weekend via touroperator geboekt bij Golden Tulip Zevenbergen omdat we iets te vieren hadden. Ondanks dat de medewerkers en de manager van het hotel pogingen hebben gedaan, bijvoorbeeld te zorgen dat er warm water uit de douche kwam en ook de toezegging van de manager om contact op te gaan nemen met het aan hen verbonden restaurant de Restaurant De 7Bergsche Hoeve toch een heel negatieve recensie van onze kant, want dit gunnen we niemand die een romantisch weekendje boekt.

De rekening die ons na een inderdaad heerlijk etentje gepresenteerd werd, was tientallen euro’s hoger, werd afgedaan als rekenfout en met de mededeling, maakt u nooit een fout. Er waren vier zaken verkeerd berekend, op een factuur van zes regels en in het voordeel van het restaurant. Een half liter karaf wijn, was een fles geworden etc. etc. etc.. De rekening was na de correctie vele tientallen euro’s minder, maar waarschijnlijk nog niet kloppend, omdat wij niet de mensen zijn die alsnog de wijnkaart met bedragen gaan opvragen en bovendien wilden we graag een romantisch weekend en past dit soort gedoe niet echt daarbij. Kortom maar afgerekend. We hadden graag van te voren geweten dat je op je tellen moet passen als je gaat eten bij het Restaurant De 7Bergsche Hoeve. Lekker eten is geen vrij brief naar onze mening om creatief met facturen om te gaan en dan hadden we wat anders geboekt.

Op internet en op de voordeur staat een tekst dat dit restaurant wordt aanbevolen door Michelin.

Wij kunnen ons niet voorstellen dat zowel touroperator, Golden Tulip en Michelin aan dit soort praktijken meewerkt.

Fijn hotel

Jan, 10-10-2016

Ligging hotel prima tov diverse steden en bezienswaardigheden.

Het personeel is erg vriendelijk.

Huisdier wordt erg lief en welkom ontvangen.

Ruime parkeerplaats.

Goed ontbijt.

Nette complete kamers, met koelkastje.

Een uitnodiging voor een herhaling

vissenberg M., 28-9-2016

Grandioos weekend , heerlijk ontspannen, goed ontbijt, prima diner.

Gastvrije ontvangst

Goed hotel

René, 28-9-2016

Het hotel is prima, mooie kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een arrangement en mochten een avond dineren in het bijbehorende restaurant de 7 Bergsche Hoeve. Geen a la carte maar we konden kiezen uit vlees of vis. Het arrangement betrof een 3 gangen menu exclusief de drankjes. Het eten was goed en bediening ook. Toen wij echter de drankjes wilden afrekenen bleek dat wij 12 euro voor 2 kopjes koffie moesten betalen. Onze protesten hielpen niet, we hadden er immers koekjes en chocolaatjes bij geserveerd gekregen. Dat klopte wel maar daar hadden we niet om gevraagd en konden ook niet bedenken dat we daarvoor bij moesten betalen. Erg jammer dat men op deze wijze de prijs toch nog wat op wil drijven. Geeft toch een katterig gevoel na een overigens verder prima verblijf. Het rapportcijfer voor de service betreft het restaurant, de service in het hotel krijgt een 8.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Zevenbergen in Zevenbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Zevenbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Zevenbergen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 135 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: