Camping Minicamping 't Oventje

• 9.3Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Dichtbij een natuurgebied in Noord-Brabant vind je Minicamping 't Oventje. Hier overnacht je op een ruime kampeerplaats en kun je douchen in het schone sanitair. De eigenaren zijn erg vriendelijk. De omgeving van Minicamping Het Oventje leent zich uitstekend voor fietsen en wandelen. Gelegen op een half uur rijden van Nijmegen.

177 reviews over Camping Minicamping 't Oventje

• 2019
    5Cor en Annelies28-10-2019

Niet meer!

We hebben een maand op deze camping gestaan en wat ons opviel was dat er weinig aan het onderhoud van het groen gedaan werd overal stond onkruid tussen en op de plaats waar wij stonden was het meer onkruid dan gras. Ook de parkeerplaatsen vonden we slecht met slecht of geen verlichting. Ook was er veel komen en gaan van gasten waardoor er nauwelijks leuk contact te krijgen was.

• 6Staat v/h sanitair

Eigenaar, Eigenaar, 30-10-2019

Hallo, zou het kunnen dat dit over een andere camping gaat.

• 9Ineke en Arie van de Velden16-10-2019

Fantastisch !!

Fijne, kleine, schone camping

Wij hebben hier de maand september op deze hele fijne kleinschalige en rustige camping verbleven! De eigenaren Adri en Margit zijn aardige mensen. Niets is teveel. Goed schoon sanitair en mooie plekken met kunstgras !! Je kunt hier prachtig fietsen. Vanaf de camping beginnen al knooppunten. 's Avonds wordt er jeu de boules gespeeld. Dit is erg gezellig. Deze camping is zeker aan te raden !! Wij gaan zeker nog een keer naar deze camping toe !!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Ben16-10-2019

Een aanrader ook in de herfst

Herfst in Zeeland op mini camping oventje, We waren een kleine week op deze camping. Een hele fijne schone en gezellige camping. De omgeving is mooi in de herfst, prima wandelroute netwerk direct langs de camping. Ondanks matig weersvoorspellingen ( maar valt altijd mee als je kampeert) een fijne week gehad. En de verwarmde sanitair ruimte is geweldig

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Ans en Jos15-10-2019

Helemaal goed en gezellig.

Geen camping voor kinderen. Beheerders zijn vriendelijk en hulpvaardig en doen hun uiterste best het iedereen naar de zin te maken.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Theo en Idje de Veer14-10-2019

Geweldig

Wij hebben hier voor het tweede jaar met veel plezier gecampeerd. Hele fijne meelevende eigenaren, schoon sanitair, verse eitjes. Hele mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Kortom een camping om je thuis te voelen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 9Hans meelen14-10-2019

Zeer gezellige camping mooie plaatsen Mooi fietsen in de omtrek

• 8Staat v/h sanitair

• 10Janneke Vos - Bronkhorst14-10-2019

Fijne, kleine, schone camping

Hele fijne kleinschalige camping. Veel te doen in de omgeving dus vervelen hoef je je niet. Net sanitair en het hele terrein is ook goed onderhouden! Fietsen kunnen in een afgesloten schuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Harrie en Joke09-10-2019

Fantastisch!

We hebben met onze camper op het nieuwe camperveld gestaan. Prachtige ruime plek. Ontvangst was hartelijk , we verder welkom geheten door de eigenaar zelf, met een klein flesje wijn. Gezellig!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Sandra09-10-2019

Gastvrijheid ten top!

Gastvrijheid is hier doorontwikkeld tot op het hoogste niveau. Ardrie en Margit zijn altijd vriendelijk, maken tijd voor een praatje en luisteren echt naar je. Of het nu gaat om wensen qua kamperen of even een persoonlijke noot. Dit jaar voor het eerst met mijn zoontje (10 maanden oud) gekampeerd. Beetje creatief geweest door op de wasmachine een aankleedplaats te creëren en met een opblaasbaar badje hem goed kunnen wassen. In de weekenden blijven mijn neefje (6) en nichtje (5) logeren. Ook zij hebben de tijd van hun leven. Zo mochten ze mee op de tractor en hebben ze eieren mogen rapen. Wat een ervaring is dat! Een ding is zeker. Ik kom volgens jaar weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9jan wirken25-09-2019

super gezellige camping!

super gezellige camping. fijne fiets omgeving. een hele aardige camping beheerster.

2 tips over Camping Minicamping 't Oventje

• Jos en Jet Buijs, 29-05-2012

Mooie plaatsen in de omgeving zijn Ravenstein - Grave - Uden - en Boekel allemaal met de fiets goed te doen.

• Jos Buijs, 27-04-2015

De inwendige mens kan zich in de directe omgeving van de camping of omringende plaatsen versterken in diverse restaurants die kwalitatief hoog staan aangeschreven. Champignons en asperges haal je bij de kwekers aan huis

2 vragen over Camping Minicamping 't Oventje

• Aarts, 03-08-2018

Elektriciteit

Is het mogelijk om 2x 6ampere af te nemen

• corry, 28-12-2016

van wanneer tot wanneer zijn jullie open

openingstijden

Camping Minicamping 't Oventje info