Camping Minicamping 't Oventje

9,2

123 reviews over Camping Minicamping 't Oventje in het Nederlands

Els en Nico Koenen
15-8-2018

Het is een erg leuke goed verzorgde camping met een erg vriendelijke gastvrouw en gastheer

Er mooie plekjes schoon sanitair

Prima

n stam
14-8-2018

Mooie camping en zeer vriendelijke mensen, gaan we zeker nog eens doen

Een camping waar uit ,thuiskomen is.

a.g van dijk
13-8-2018

Wij hadden een arrangement voor de maand juli ,wij hebben weer voor de vierde keer mogen genieten van deze mooie camping.

en niet te vergeten, de hele fijne en zorgelijke omgang met de eigenaren.

Hele nette verzorgde sanitaire voorzieningen van deze tijd, met zeepjes handdoek toiletpapier, echt je wordt in de watten gelegd,je voelt je thuis op deze camping.

Wij komen daarom met plezier op deze camping,er zullen nog meerdere jaren volgen.

Ada Van Leeuwen
12-8-2018

Het is een goede en gezellige camping

Geweldig

Henk en Elma Baars
12-8-2018

Wij zijn vorig jaar en dit jaar op 't Oventje geweest. Het is een heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. Het sanitair is schoon en de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.

Zeer goede gezellige camping

fam. v d Voorden
10-8-2018

het is een heel fijne kleinschalige rustige camping met goed sanitair en twee leuke veldjes met op iedere plaats een watertappunt en een vaste afvoer middels een slang voor het afvalwater.Ik heb geen minpunt kunnen ontdekken

Fraaie camping!

ouder echtpaar
22-7-2018

goede camping, rustig, mooie plaatsen, goede voorzieningen, betrokken eigenaren.

Graag komen we nogmaals langs.

Biemolt.A
14-7-2018

Keurige camping, mooi ligging, vriendelijke beheerders, ruime plaatsen, goed verzorgd sanitair, kortom alles goed. Vanwege bezetting beter wel reserveren.

geweldige fijne camping

Els en Aad Peperkoorn
14-7-2018

Beste Adri en Margit

Wij hebben heel fijn op jullie camping gestaan , het is er lekker rustig en een zeer fijne omgeving.

Jullie camping is zeer schoon en netjes onderhouden en is verdeeld in twee veldjes die ook voorzien zijn met een plaats waar je het chemisch toilet kan ledigen, dus je hoeft niet ver te lopen, een pluim daarvoor.

Verder kan ik geen negatiefs bedenken.

Zeker een aanrader en komen zelf zeker weer.

Héééél fijn......

Joke en Gerard Mets
10-7-2018

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in de maand dat onze caravan op Minicamping 't Oventje stond. Ook de flexibiliteit van Margot en Adri was geweldig toen onze kinderen ook een paar nachtjes in tenten bij ons op bezoek waren. We waren hier al eerder, in 2017 en waarschijnlijk ook nu niet voor de laatste keer. Mooi, rustig, verzorgd en schoon, zijn hier de sleutelwoorden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Oventje in Zeeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Oventje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Oventje scoort een 9.21 uit 10 op basis van 123 reviews.