Camping De Heische Tip ****

38 reviews over Camping De Heische Tip in het Nederlands

heel mooie verzorgde camping

elza, 25-8-2017

zwemmeer /restaurant en terras /rituur erbij.lekker ijsje/ gezins zak friet

douches warm water tegen betaling maar lekker lang/veel ruimte

nette wc en wc papier speeltuin voor de kinderen

Duur !!

Diana, 17-7-2017

Wij betaalden €38,50 voor 1 nacht,best duur voor een camping met heel simpel sanitair waar voor warme douche Dan ook nog 0,50 Eurocent betaald moet worden.

Hadden wel mooie plek.

Safari lodgetent was minimalistisch.

Pim rosier, 10-8-2016

WiFi bereik op zijn Brabants. Alleen in de omgeving van receptie. Weinig te doen voor kinderen tot 12 jaar als het slecht weer is.

Voor herhaling vatbaar

markvandam06, 3-10-2015

Prima verblijf in één van de chalets. Leuke mensen, hartelijke ontvangst. Voor de kids is er genoeg te doen. Mooie omgeving. Horeca is perfect, je kunt er zalig eten.

Dit nooit meer!

H. Veenbergen, 5-9-2015

3 nachten in het naseizoen geweest. Verschrikkelijk wat een herrie is daar toegestaan .2 feestjes met vreselijke harde muziek en een hond die tot diep in de nacht bij een van de vaste bewoners niets anders doet dan blaffen, blaffen en nog eens blaffen.......We hebben echt niets tegen feest maar als je 's avonds om 22.30 uur ligt te trillen in je bed van de muziek en verdere rumoer dan vergaat je de pret. En dan betaal je voor die 3 nachten ook nog eens € 86,=........ook al is het het naseizoen en niet druk dan nog mogen de campingeigenaren/toezichthouders hier wel wat aan doen!!!!
De Heische Tip, Eigenaar, 7-9-2015

Beste heer en mevrouw Veenbergen,

Het spijt ons te lezen dat u geen prettige ervaring heeft genoten op De Heische Tip. Het was prettig geweest wanneer u ons dit direct had gemeld, dan hadden we u nog persoonlijk onze excuses kunnen maken en een eventuele oplossing zoeken. Het is inderdaad zo dat we te laat hebben ingegrepen op het desbetreffende feestje. Daar is geen enkel excuus goed genoeg voor. Mocht u in de toekomst toch nog eens ons park bezoeken, neemt u dan contact met ons op zodat we u een mooi aanbod kunnen doen. Nogmaals, wij kunnen uw nare ervaring niet uitwissen, en vinden dat spijtig genoeg, maar zouden graag de kans krijgen te laten zien dat dat een incidenteel probleem is geweest.

Met vriendelijke groeten,

directie Heische Tip

Fantastiche plak

ellen minnen, 20-8-2015

Wij hadden voor het eerst een lodge tent, zalig die opgemaakte bedden, die mooie verlichting en goed ingerichte keuken. En goed schoongemaakt!

Helemaal in de natuur, strand aanwezig, en speeltuin voor kinderen.

Er is geen winkel op de camping, wel spijtig maar Jumbo vlak bij!

decofred, 16-8-2015

Zoals in mijn vorige bedoordeling al gezegd zou ik nog een keer gaan.

En ook deze keer voldeed de camping geheel aan onze verwachtingen. We hadden natuurlijk weer de mooiste plaats bij de zwemvijver. Een subliem uitzicht over het water. Onze zoon van 12 heeft zich weer opperbest vermaakt. We zagen hem alleen bij de caravan om te eten en te slapen. Het eten in het het restaurant is nog beter geworden dankzij de nieuwe sjefkok. Kortom, een echte aanrader.

Fantastische camping in een mooie omgeving!

Maike Pouw, 12-8-2013

Er is een recreatieteam voor de kleintjes en er wordt veel georganiseerd zoals; kindercarnaval, straatkermis, bingo, zeskamp, rap en ruigrace, spooktochten, volleybal- en badmintontoernooi, jeu de boules, bossabal etc.... De omgeving is erg mooi, je kunt wandelen, fietsen en zwemmen in het vennetje. Op het terras kun je heerlijk eten of je haalt een patatje bij de snackbar ernaast. Er is een playground, mitgetgolfbaan en je kunt er allerlei fietsen huren. Erg kind- en hondvriendelijke camping!!!

super

Fred Verbruggen, 9-8-2013

Afgelopen weekend met mijn zoon gekampeerd op camping de Heische tip.

We hadden met onze tent een mooie plek bij de prachtige zwemvijver. Mijn zoon heeft zich geen minuut verveeld. Zwemmen, spelen in het zand, midjet golfen met allemaal leeftijd genoten. Het eten in het restaurant was prima. Deze korte vakantie was meer dan de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Een echte aanrader.

D van Dijkhuizen, 13-5-2013

De "POD"op deze camping is echt een aanrader voor vakantiegangers die kamperen willen combineren met gemak en enige luxe, want dat biedt de "POD". !

Het maakt niet uit je nou langere tijd wil kamperen of er even lekker tussenuit wil voor een paar dagen, de "POD" biedt voor beide opties de ideale oplossing.

Met name de mensen die graag in de natuur willen zijn maar niet beschikken over een complete uitrusting zullen het in de "POD" helemaal naar hun zin krijgen.

De eigenaren van de camping die overigens gastvrij zijn hebben de "POD" smaakvol ingericht, met onder andere een heerlijke ligbank met daarboven sfeerverlichting en bij het deurtje naar buiten is de verwarming die je in kunt

stellen zodat ie aan gaat zodra het buiten afkoelt, wat wil je nog meer.

Het allerleukste is echter de ligging, met de openslaande deurtjes kijk je direct over het vennetje wat de camping rijk is, alsof je aan een fjord ligt dacht ik tijdens mijn verblijf in de "POD". Wij hebben genoten en komen terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heische Tip in Zeeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heische Tip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Heische Tip scoort een 8.03 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: