Reviews over Zandoerle

Mooie omgeving. Privacy plek bij parkeerplaats.

Fam. van Andel,
    13-5-2018

Mooie omgeving. Privacy plek viel tegen vanwege ligging tegenover parkeerplaats. Het sanitair ruikt onfris vanwege het ontbreken van ventilatie. Er is enig geluid van het nabijgelegen vliegveld.

echt voor herhaling volgende week komen we weer

Reinier en Sandra,
    19-11-2017

Was erg makkelijk Kom maar kijken maar op veld waar je wil staan. Vuurkorf is oké groot plus punt.

Lekker rustig en donker mooi onderhouden.

Mooie wc en douches. Leuke vijver.

Fijne groene camping.

Marianne,
    3-7-2016

Campingbeheerders Ad en Cindy zijn erg aardige mensen en staan voor je klaar indien nodig. De camping is erg mooi gelegen in het groen vlak bij bosgebied. Onze privé plek (W) was erg groot en prima gelegen op de zon. Jammer was dat door de vele regen en slechte drainage het zeer nat en blubberig was rond de voortent. Door de 4 vlonders die we kregen van Ad konden we toch redelijk droog binnen komen. Ook jammer dat wifi regelmatig niet werkte of heel zwak was, maar wel gratis. Er is een prachtig nieuw sanitair gebouw wat helaas nog niet helemaal af was, het herengedeelte was nog niet open. Schoonmaak van sanitair was redelijk tot goed maar helaas geen toilet papier aanwezig, is niet meer van deze tijd. (Verklaring van Cindy, gasten nemen het mee).

De ligging zo dicht bij het vlieg veld was soms wel storend maar zou hier zeker niet voor wegblijven.

Al met al een prima en ontspannen vakantie gehad!

heerlijk rustig

fam vrijdag,
    30-7-2012

de camping is lekker rustig, je kan lekker wandelen in de omgeving en bossen. een bezoek aan de stad Eindhoven is de moeite waard. de horeca aan de overkant van de camping is aan te bevelen voor de lekkerbek. kortom een heerlijke vakantie gehad.

volgende keer weer

s de vries,
    23-1-2010

3 keer geweest

zeer drukke bezete svr camping

Hele mooie afgeschermde staanplaatsen met heel veel

ruimte en rust.

zeer gastvrije camping baas, waar altijd de koffie klaarstaat

een aanrader als je in de buurt bent

Sanitair is schoon en gratis douchen

Zandoerle scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews