Camping 't Schouwke

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

51 reviews over Camping 't Schouwke

• 9Rob30-05-2011

aanrader voor fietsers en rustzoekers

Rustige mooi ,strak gemaaide grasvelden met een uitzonderlijk mooi en schoon toilet gebouw welke regelmatig schoon wordt gemaakt. Daarbij zijn de eigenaren steeds weer in staat om een praatje "pot"te maken ondanks hun werkzaamheden Tevens staan zij met woord en daad klaar voor elk probleem.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Tom en Aniek18-04-2011

wat een rust wat een ruimte

een mooie omgeving met heel veel bos om heerlijk te wandelen en met de fiets zit je zo in Belgie afgelopen weekend heerlijk genoten van de gastvrijheid, zeker een aanrader als je houdt van bossen en natuur

Gereisd met partner in april 2011

• 10Gerda18-04-2011

mooie omgeving, kom helemaal tot rust

Mooie omgeving met heel veel bos in de buurt, binnen 5 minuten ben je in Belgie gezellige camping met hele gastvrije eigenaars je voeltje er snel thuis echt een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9levina09-02-2011

Mooie plek

Deze camping ligt in een zeer gunstige omgeving,je kan er mooi fietsen en wandelen.Wij hebben ons paard meegenomen naar de camping en dit was ook zeer de moeite waard.Alles ziet er goed verzorgd uit.

Gereisd met partner in september 2010

• 8frans v broekhoven07-02-2011

Gemoedelijk en netjes.

Een nette camping sanitair is er schoon en netjes voor de kinders is er een zandbak,fietsje s,skelter en paartje rijden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9liza van Meel21-10-2010

leuke minicamping

zoals een minicamping behoord te zijn, kleinschalig, goedkoop, en vriendelijke behulpzame eigenaren

Gereisd met partner in september 2010

• 8Frens29-07-2010

Fijne camping

Super sanitair. Vriendelijke eigenaren en mooie grasvelden. Vraag het en het is mogelijk.

Zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Petra 14-09-2009

Prima als je van overzicht en luxe houd

Luxe, nagelnieuw en zeer schoon sanitair. Overzichtelijke camping, strak gemaaid gras. Ligging tussen 3 secundaire wegen,met veel autoverkeer, niet echt stil. Omgeving vonden we tegenvallen, heb je echt na een keer gezien.

Gereisd met partner in september 2009

6 tips over Camping 't Schouwke

• ajmvoese, 03-11-2013

BOEK OP TIJD, want de mooiste plekjes zijn al snel bezet. Bezoek de Kalmthoutse heide en drink een pintje in Belgie. Bekijk de sluisen complex bij Bergen op Zoom Ga eens een dagje fietsen op het eiland Tholen Ga zeker naar Bergen op Zoom met zijn oude Markiezenhof Als het regent, dan is het outletcentrum Rosada in Roosendaal een aanrader. Ga ook wandelen. Rondom de Wouwse plantage vind je de oude huizen van plantage zelf en als klap op de vuurpijl natuurlijk de Brabantse Wal.

• rineke_1, 08-09-2013

Prima warme bakker in Wouw

• K en L, 09-05-2014

Veel fietsmogelijkheden direct vanaf de camping, ook knooppuntenroute.

1 vraag over Camping 't Schouwke

• Cornelus Antonius Wijngaard, 11-04-2019

meer informatie

wat zijn de prijzen? en vanaf wanneer tot wanneer open?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig