Camping 't Schouwke

49 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

prachtige camping

Fam. Voets
6-10-2012

Dit jaar 14 dagen gestaan op deze prachtige camping. Prachtig sanitair en de camping ligt in een prachtige centrale omgeving zodat er naar hartenlust gewandeld en gefietst kan worden Zeeland, en België liggen om de hoek. volgend jaar weer!!

Gereisd Met partner in september 2012

Geweldige rustige camping.

William van de Wauw
28-7-2012

Deze camping is gewoon geweldig, schoon sanitair, rust en gelegen in een rustige omgeving. De camping ligt midden in de Wouwse Plantage, dus kilometers wandelen in het bos, neem wel wat mee tegen de muggen. Als je hier bent, dan ga ook eens eten bij Funny in het dorp de Wouwse Plantage. Eet hier dan Chinees en laat je verrassen. De campingeigenaar is super vriendelijk en de prijs is ook super.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super camping

Hans
2-7-2012

Mijn vriendin en ik verbleven 1 nacht op deze fantastische camping, aangezien we een rondje Nederland aan het fietsen waren.

Voor fietsers en wandelaars zijn de voorzieningen geweldig. Een keuken voor algemeen gebruik met koelkast/vriezer. Zeer netjes onderhouden.

Verder een zitje met banken + tv, zodat je niet per sé 's avonds bij je tentje hoeft te zitten.

Het sanitair behoeft geen verdere toelichting, gemiddeld bij alle beoordelingen een 10 en dit is ook zo!!

Gereisd Met partner in juni 2012

Geweldige camping

Peter/Anne Huijsmans
16-5-2012

Ondanks het mindere weer ontzettend genoten van deze accomodatie.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Leuke Camping

Cor en Trudy Heskes
15-5-2012

Fijne tijd gehad en komen zeker terug.Mooie grote plaatsen en een prachtig schoon sanitair-gebouw.Je kunt er heerlijk fietsen.Bergen op Zoom en Roosendaal zijn erg leuke steden en Belgie ligt ook dichtbij.Christ maakt graag een praatje.

Gereisd Met partner in Thu Apr 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon de mooiste .

Fam. Eric & Lena Dekeyzer ( Belgie )
15-5-2012

Na het vertoeven van meer dan 60 keer op verschillende boerderijcampings in Nederland kan ik ondertussen al eens een vergelijking maken en een oordeel vellen . Een zeer goede ontvangst door jonge uitbaters die er echt voor gaan . De camping ligt uitstekend om in de omgeving te kunnen fietsen en dit nabij knooppunt 85 . Wij schoven daar 345 km onder de wielen in vier dagen . Een accomodatie die op alle gebied subliem is . De momenteel gangbare dagprijs van 14€ geef ik maar al te graag voor zo een boerderijcamping . Die mensen zijn echt goed bezig . Proficiat !

Gereisd Met vrienden in mei 2012

heerlijk rustig camperen,

Goldedition
2-11-2011

vlakbij schitterende natuurgebieden, wandelen, fietsen, rusten dit is camperen

Gereisd Met partner in oktober 2011

Fantastische camping.

Hein en Henny Groothuis
25-9-2011

Camping 't Schouwke biedt met haar ligging en mooie, ruime plekken op prachtige grasvelden, alles voor rustzoekers. Zeer vriendelijke eigenaren, die altijd voor je klaar staan.

Gereisd Met partner in september 2011

In een woord super

Fam, de Vries
6-8-2011

Met raad en daad word je bijgestaan om te zorgen dat je verblijf een topper wordt. Hierin zijn jullie zeker geslaagd. We kwamen tijd te kort om de prachtige omgeving en de mooie steden en dorpen allemaal te verkennen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De mooiste camping van de Brabantse wal

Cokki en Ad Voesenek
20-6-2011

Mooie camping met goede plaatsen en uitstekend sanitair. Gelegen in de Brabantse Wal is dit een uitgangspunt voormooie fietstochten en wandelingen naar de Kalmthoutse heide, de Wouwse Plantage en de Volkenraksluizen bij de Schelde. Mooie steden zoals Bergen op Zoom, Roosendaal en Antwerpen zijn dicht bij. Thuisgekomen na een leuke dag is er altijd een praatje met de beheerders Lizet en Christ en als je wilt kun je 's avond TV kijken in de huiskamer. Voor de kleintjes zijn er fietsjes en een fijne zandbak en als je geluk hebt mag je ook een ritje maken op het paard.

Gereisd Met partner in mei 2011

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.