Camping 't Schouwke

49 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Heerlijk rustige camping

helgamoo
15-9-2013

Een fijne camping met een mooi sanitairgebouw. Een huiskamer met magnetron en tv. Fijne wandel- en fietsmogelijkheden. Bergen op Zoom en Roosendaal op fietsafstand. Als je van geocachen houdt kun je hier heel wat caches vinden. Vriendelijke eigenaar.

Gereisd Met partner in Thu Apr 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig

rineke_1
8-9-2013

Mooie camping in een mooie omgeving. Grote plaatsen en mooi sanitair. Geen muntjes, de prijs is all-in. Ook van verkeer in de buurt geen hinder. Wij kamperen met een tent en ervaren dat wel eens anders. Bij aankomst krijg je zelfs voor een weekend een complete rondleiding over de camping. Volop fietsroutes aanwezig en daarbij ook nog fietsen te huur voor een keurige prijs. De camping stond zelfs in dit weekend nog aardig vol, dus zegt genoeg. Conclusie: de site van deze camping zegt niets teveel.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastisch!

Joke van Veen
18-8-2013

Wat een mooie plek! Uitstekend schoon en prima verzorgde camping. Zeer gastvrije eigenaar. Ons paard genoot in zijn buitenstal. Kortom een absolute aanrader, ook zonder paard!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Super plek

Jan Walinga
7-8-2013

Prima camping met buitengewoon goed sanitair, prima plekken en bovenal een gastvrije eigenaar, die er voor de campinggasten is en meedenkt. De camping is een ideale uitvalsbasis voor gevarieerde fietsroutes. Als er gemaaid wordt, dan wordt het gras meteen opgevangen!!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Fantastische plek!!

barry
11-6-2013

Camping 't Schouwke ook geschikt voor grote campers, Superschoon, Zéér gezellig!! en erg vriendelijke mensen. Eigenaar en Eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitaire voorzieningen zijn een dikke 10 waard. Echt een aanrader, is erg rustig gelegen. Alles is dichtbij, eetgelegenheden, winkels enz.

Gereisd Anders in januari 2013

Een plek om zeker een langere tijd te verblijven

René
3-6-2013

Een uitvalbasis voor jong en oud naar verschillende Fietsroutes en dorpen met op steenworp afstand Roosendaal, Bergen op Zoom, Antwerpen Een vriendelijk en behulpzame camping eigenaar/eigenaresse die echt overal een oplossing voor heeft en altijd voor je klaar staan of behulpzaam zijn. Sanitair is geweldig er is rust en beweging.. Al met al een 9 zeker. Ik sta hier meestal in de winter maanden en doe dit al 3 jaar en met plezier. Ook in de zomer maanden kom ik even op deze camping terug. Ik wordt dan met een vriendelijk lach welkom geheten het is dan ook een beetje thuis komen hier. P.s Het eten is hier heerlijk maar je zult het zelf moeten maken of ophalen in het durp.... Houdoeeeeee

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

fantastische camping

sabine en kurt
15-5-2013

een zeer goed en mooi onderhouden camping met een prachtig sanitair, voor trekkers is het ideaal gezien je een aparte kamer hebt om te koken, vaat te doen, tv te kijken, koelkast, enz. aanwezigheid van diverse fietstochten..

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

precies wat we zochten

fam. Haarhuis
17-4-2013

Deze camping is precies wat we zochten. Het sanitair was schoon en nieuw. De kampeerplekken zijn erg ruim. Aangrenzend aan de camping is een prachtig fiets en wandelgebied aanwezig. Kortom wij komen hier graag weer terug!!

Gereisd Met vrienden in april 2013

een aanrader

C. van Moorsveld
11-4-2013

Afgelopen wekend op t schouwke gestaan,. Veel rust en landelijk gelegen. de prijs was laag 12 euro per nacht met zn tweeën, Sanitair keurig en schoon. Een echte aanrader!!!!

Gereisd Met partner in april 2013

In winter te duur voor service

Rob
8-4-2013

Buiten de 2 vaste klanten is iedereen op zichzelf en staat geheel verspreid en is er sociaal absoluut niets te doen. Als je veel rust houdt, is het perfect. Gedurende winter worden bijna alle faciliteiten gesloten. er is 1 zeer kleine douche (1,5 vierkante meter) voor iedereen waar je kleding meteen wordt meegewassen, 1 dames en 1 heren toilet. geen tv kamer, wasmachine, mooie grote douches, keuken, kookgelegenheid etc zoals op website. Eigenaar is vriendelijk en je kunt eventueel vlonders lenen bij te hoge waterstanden. Maar ja je betaald dan ook hoogseizoen. Ik had helaas vooraf per internet geboekt en caravan en voortent opgebouwd toen 2 dagen later alles op slot ging. Dit terwijl ik tevoren had gevraagd of alles er was en inclusief zoals op hun fantastische website staat aangegeven.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.