Camping 't Schouwke

49 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Uitmuntend!

Fam. Van Camp
9-11-2015

Een perfecte plaats om er eens lekker tussenuit te zijn. Zelfs tijdens de winter. Uitstekend sanitair, mooie grasvelden lekker dicht bij de paardjes. En een zeer gastvrij paar heten je welkom.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

G_Gerrits6
27-10-2015

Ontvangen door een zeer enthousiaste eigenaar die je gelijk even een rondleiding geeft. Mooie grasvelden met ruime plaatsen. Mooi sanitair en een huiskamer voor de gasten. Heel erg mooie omgeving voor prachtige fietstochten door b.v. noord Belgie en rondom Roosendaal. Levendige omgeving. Komen graag een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super-relaxed

albert en greetje
11-8-2015

Schone douches/toiletten vinden wij belangrijk, als dan ook je standplaats 100 procent rustig is, en het veld erg groen gras heeft, en de standplaats ruim voldoende is, en de eigenaren uitermate vriendelijk en tegemoetkomend zijn, hoeven we niet uit te leggen dat we zeer tevreden zijn.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijke plek om te staan

Marijke Pieters
8-7-2015

Wij hebben slechts een paar dagen gestaan, maar hebben het er prima naar ons zin gehad. Wat een groene camping! Geweldig! Veel zonnepanelen op het dak en tot in de puntjes afval scheiden. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een uitstekende svr camping .

Dekeyzer Eric
22-9-2014

Een camping die een uitstekende indruk heeft nagelaten . Echt een voorbeeld van hoe het eigenlijk altijd zou moeten zijn . De uitbaters zijn heel vriendelijke mensen en voor alles en iedereen open staan . De camping ligt aan een knooppunt , ideaal voor fietsers die de Betuwe willen verkennen . De grens is vlakbij , de Kalmthoutse heide , de uitgestrekte bossen en zo veel meer . Een aanrader !

Gereisd Met partner in september 2014

Heerlijk tot rust komen

hvdeshof
29-5-2014

Uitstekende camping om tot rust te komen, zelfs in de meivakantie. Omdat hier geen speeltoestellen zijn (alleen wat skelters en een grote zandbak) komen hier alleen kinderen die zichzelf goed kunnen vermaken. Alles wordt superschoon gehouden, zowel de ruime afwasgelegenheid als het sanitair. Douches zijn in hoogte verstelbaar en voorzien van thermostaatkranen. De campingplaatsen zijn erg vlak en het gras wordt regelmatig gemaaid. In de huiskamer staat voor de campinggasten een grote koelkast, een kookplaat en een magnetron. Gratis WiFi op de hele camping. Christ en Lizet zijn behulpzaam en gastvrij, maar houden zich netjes op de achtergrond. Een camping om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in Sat Apr 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super goede camping!

K en L
9-5-2014

Voeg een bericht toe : : Zoek  WIj hebben een heerlijk lang weekend genoten op jullie super leuke camping. De sfeer is gezellig en alles is goed verzorgd. Vooral de vriendelijkheid en gastvrijheid van Christ en Lizet vonden wij heel prettig. We hebben ons goed thuis gevoeld. De papegaai is ook erg grappig. De omgeving is geweldig om te wandelen en te fietsen. We hebben erg genoten en komen graag een keer terug

Gereisd Met partner in mei 2014

Hier kom je zeker terug

ajmvoese
3-11-2013

Als je heerlijk van een heerlijk ontspannen vakantie wilt genieten dan moet je de accommodatie van 't Schouwke zeker bekijken. Een ruime minicamping met uitzicht op het Brabantse landschap. Het sanitair is prima in orde en mooi schoon. Zelfs een spuitbusje voor ongewenste geurtjes. Gratis wifi, zodat je op je eigen plek weer kunt kijken waar je morgen naar toe gaat. Een gezellige huiskamer met TV, folders etc. en als laatste Christ en Lisette die er voor zorgen dat iedereen het naar de zin heeft. Wij houden van afwisseling in het camperen, maar op deze camping komen wij graag nog een paar keer terug.

Gereisd Met partner in januari 2013

Deze 'houwe we d'r in'.

Ingrid en Eva
2-10-2013

Gastvrij - en vriendelijkheid op en top. Gehele camping en voorzieningen netjes en schoon, goed georganiseerd. Leuke kleine details zoals o.a. picknickbankje op het terrein doen gezellig aan. Hoewel er geen eetgelegenheid op de camping is toch een 10, met magnetron, koelkast en kookgelegenheid draai je zo zelf een lekker maal in elkaar. Evt. te nuttigen in de gezellige tv/huiskamer ruimte. We wilden een echt kampeergevoel en die missie is door heel de entourage echt wel geslaagd. En zeker niet in de laatste plaats door het mooie uitzicht op de paardenwei, een superplek. Fam. van Meer heeft het hier mooi voor elkaar en zet Wouwse Plantage goed op de kaart! Een aanrader dus; krijg je er gelijk ook een mooie omgeving bij.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Leuke rustige camping

ted lentjes
16-9-2013

Leuke camping, lekker rustig, sanitaire voorzieningen super.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.