Camping 't Schouwke

Camping 't Schouwke
9,6

3 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

Top! Ook voor trekkers met e-bike

annieboone
4-5-2016

Tentplek waar ook de fiets opgeladen kon worden, en deze kon ook overdekt gestald. Boer Christ: zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Alles wordt heel goed onderhouden. Mooi en schoon sanitair! Wasmachine en centrifuge aanwezig. Zeer comfortabele huiskamer / slechtweervoorziening met mogelijkheid tot potje koken en aldaar nuttigen, e.v. koelkast gebruiken, gezellige zithoek, info. materiaal en boeken om te lezen. En een heerlijk rustige camping! Ik kan niets bedenken wat ik niet goed vond. Top! 2x in zomer 2015

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Een plek om zeker een langere tijd te verblijven

René
3-6-2013

Een uitvalbasis voor jong en oud naar verschillende Fietsroutes en dorpen met op steenworp afstand Roosendaal, Bergen op Zoom, Antwerpen Een vriendelijk en behulpzame camping eigenaar/eigenaresse die echt overal een oplossing voor heeft en altijd voor je klaar staan of behulpzaam zijn. Sanitair is geweldig er is rust en beweging.. Al met al een 9 zeker. Ik sta hier meestal in de winter maanden en doe dit al 3 jaar en met plezier. Ook in de zomer maanden kom ik even op deze camping terug. Ik wordt dan met een vriendelijk lach welkom geheten het is dan ook een beetje thuis komen hier. P.s Het eten is hier heerlijk maar je zult het zelf moeten maken of ophalen in het durp.... Houdoeeeeee

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

In winter te duur voor service

Rob
8-4-2013

Buiten de 2 vaste klanten is iedereen op zichzelf en staat geheel verspreid en is er sociaal absoluut niets te doen. Als je veel rust houdt, is het perfect. Gedurende winter worden bijna alle faciliteiten gesloten. er is 1 zeer kleine douche (1,5 vierkante meter) voor iedereen waar je kleding meteen wordt meegewassen, 1 dames en 1 heren toilet. geen tv kamer, wasmachine, mooie grote douches, keuken, kookgelegenheid etc zoals op website. Eigenaar is vriendelijk en je kunt eventueel vlonders lenen bij te hoge waterstanden. Maar ja je betaald dan ook hoogseizoen. Ik had helaas vooraf per internet geboekt en caravan en voortent opgebouwd toen 2 dagen later alles op slot ging. Dit terwijl ik tevoren had gevraagd of alles er was en inclusief zoals op hun fantastische website staat aangegeven.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Schouwke in Wouwse Plantage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Schouwke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.