Camping 't Schouwke

Camping Info

6 reviews over Camping 't Schouwke in het Nederlands

• 10Fam. Van Camp09-11-2015

Uitmuntend!

Een perfecte plaats om er eens lekker tussenuit te zijn. Zelfs tijdens de winter. Uitstekend sanitair, mooie grasvelden lekker dicht bij de paardjes. En een zeer gastvrij paar heten je welkom.

10Kindvriendelijk
    8Ligging

• 10Ingrid en Eva02-10-2013

Deze 'houwe we d'r in'.

Gastvrij - en vriendelijkheid op en top. Gehele camping en voorzieningen netjes en schoon, goed georganiseerd. Leuke kleine details zoals o.a. picknickbankje op het terrein doen gezellig aan. Hoewel er geen eetgelegenheid op de camping is toch een 10, met magnetron, koelkast en kookgelegenheid draai je zo zelf een lekker maal in elkaar. Evt. te nuttigen in de gezellige tv/huiskamer ruimte. We wilden een echt kampeergevoel en die missie is door heel de entourage echt wel geslaagd. En zeker niet in de laatste plaats door het mooie uitzicht op de paardenwei, een superplek. Fam. van Meer heeft het hier mooi voor elkaar en zet Wouwse Plantage goed op de kaart! Een aanrader dus; krijg je er gelijk ook een mooie omgeving bij.

10Kindvriendelijk
    10Ligging

• 10Joke van Veen18-08-2013

Fantastisch!

Wat een mooie plek! Uitstekend schoon en prima verzorgde camping. Zeer gastvrije eigenaar. Ons paard genoot in zijn buitenstal. Kortom een absolute aanrader, ook zonder paard!

10Ligging

• 10fam. Haarhuis17-04-2013

precies wat we zochten

Deze camping is precies wat we zochten. Het sanitair was schoon en nieuw. De kampeerplekken zijn erg ruim. Aangrenzend aan de camping is een prachtig fiets en wandelgebied aanwezig. Kortom wij komen hier graag weer terug!!

8Kindvriendelijk
    9Ligging

• 9Peter/Anne Huijsmans16-05-2012

Geweldige camping

Ondanks het mindere weer ontzettend genoten van deze accomodatie.

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9Fam. Eric & Lena Dekeyzer ( Belgie )15-05-2012

Gewoon de mooiste .

Na het vertoeven van meer dan 60 keer op verschillende boerderijcampings in Nederland kan ik ondertussen al eens een vergelijking maken en een oordeel vellen . Een zeer goede ontvangst door jonge uitbaters die er echt voor gaan . De camping ligt uitstekend om in de omgeving te kunnen fietsen en dit nabij knooppunt 85 . Wij schoven daar 345 km onder de wielen in vier dagen . Een accomodatie die op alle gebied subliem is . De momenteel gangbare dagprijs van 14€ geef ik maar al te graag voor zo een boerderijcamping . Die mensen zijn echt goed bezig . Proficiat !

9Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    9Ligging

6 tips over Camping 't Schouwke

• ajmvoese, 03-11-2013

BOEK OP TIJD, want de mooiste plekjes zijn al snel bezet. Bezoek de Kalmthoutse heide en drink een pintje in Belgie. Bekijk de sluisen complex bij Bergen op Zoom Ga eens een dagje fietsen op het eiland Tholen Ga zeker naar Bergen op Zoom met zijn oude Markiezenhof Als het regent, dan is het outletcentrum Rosada in Roosendaal een aanrader. Ga ook wandelen. Rondom de Wouwse plantage vind je de oude huizen van plantage zelf en als klap op de vuurpijl natuurlijk de Brabantse Wal.

• rineke_1, 08-09-2013

Prima warme bakker in Wouw

• K en L, 09-05-2014

Veel fietsmogelijkheden direct vanaf de camping, ook knooppuntenroute.

1 vraag over Camping 't Schouwke

• Cornelus Antonius Wijngaard, 11-04-2019

meer informatie

wat zijn de prijzen? en vanaf wanneer tot wanneer open?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig