Camping 't Schouwke

Meer campinginfo

51 reviews over Camping 't Schouwke

• 2018
    10Fam F van Laarhoven11-06-2018

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

• 10Family Jensen28-05-2018

Top camping!

Een heerlijke camping voor jong en oud. Ruimte, rust en vooral gastvrijheid! We hebben alweer voor 2019 geboekt.

• 2017
    10Omi02-07-2017

Geweldige dagen op een mooie plaats

Als je wilt kamperen op een ruime plaats met een groen tapijt en sanitair waar menige camping nog wat van kan leren, daarbij opgeteld dat het voor kinderen een speelparadijs is,eigenaar Christ een soepele mee denkende vrolijke man is,dan zou ik adviseren, ga daar eens heen.

• Oude reviews

10annieboone04-05-2016

Top! Ook voor trekkers met e-bike

Tentplek waar ook de fiets opgeladen kon worden, en deze kon ook overdekt gestald. Boer Christ: zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Alles wordt heel goed onderhouden. Mooi en schoon sanitair! Wasmachine en centrifuge aanwezig. Zeer comfortabele huiskamer / slechtweervoorziening met mogelijkheid tot potje koken en aldaar nuttigen, e.v. koelkast gebruiken, gezellige zithoek, info. materiaal en boeken om te lezen. En een heerlijk rustige camping! Ik kan niets bedenken wat ik niet goed vond. Top! 2x in zomer 2015

• 10ted lentjes16-09-2013

Leuke rustige camping

Leuke camping, lekker rustig, sanitaire voorzieningen super.

• 9René03-06-2013

Een plek om zeker een langere tijd te verblijven

Een uitvalbasis voor jong en oud naar verschillende Fietsroutes en dorpen met op steenworp afstand Roosendaal, Bergen op Zoom, Antwerpen Een vriendelijk en behulpzame camping eigenaar/eigenaresse die echt overal een oplossing voor heeft en altijd voor je klaar staan of behulpzaam zijn. Sanitair is geweldig er is rust en beweging.. Al met al een 9 zeker. Ik sta hier meestal in de winter maanden en doe dit al 3 jaar en met plezier. Ook in de zomer maanden kom ik even op deze camping terug. Ik wordt dan met een vriendelijk lach welkom geheten het is dan ook een beetje thuis komen hier. P.s Het eten is hier heerlijk maar je zult het zelf moeten maken of ophalen in het durp.... Houdoeeeeee

• 5Rob08-04-2013

In winter te duur voor service

Buiten de 2 vaste klanten is iedereen op zichzelf en staat geheel verspreid en is er sociaal absoluut niets te doen. Als je veel rust houdt, is het perfect. Gedurende winter worden bijna alle faciliteiten gesloten. er is 1 zeer kleine douche (1,5 vierkante meter) voor iedereen waar je kleding meteen wordt meegewassen, 1 dames en 1 heren toilet. geen tv kamer, wasmachine, mooie grote douches, keuken, kookgelegenheid etc zoals op website. Eigenaar is vriendelijk en je kunt eventueel vlonders lenen bij te hoge waterstanden. Maar ja je betaald dan ook hoogseizoen. Ik had helaas vooraf per internet geboekt en caravan en voortent opgebouwd toen 2 dagen later alles op slot ging. Dit terwijl ik tevoren had gevraagd of alles er was en inclusief zoals op hun fantastische website staat aangegeven.

• 7Staat v/h sanitair

• 9William van de Wauw28-07-2012

Geweldige rustige camping.

Deze camping is gewoon geweldig, schoon sanitair, rust en gelegen in een rustige omgeving. De camping ligt midden in de Wouwse Plantage, dus kilometers wandelen in het bos, neem wel wat mee tegen de muggen. Als je hier bent, dan ga ook eens eten bij Funny in het dorp de Wouwse Plantage. Eet hier dan Chinees en laat je verrassen. De campingeigenaar is super vriendelijk en de prijs is ook super.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Fam, de Vries06-08-2011

In een woord super

Met raad en daad word je bijgestaan om te zorgen dat je verblijf een topper wordt. Hierin zijn jullie zeker geslaagd. We kwamen tijd te kort om de prachtige omgeving en de mooie steden en dorpen allemaal te verkennen.

• 8frans v broekhoven07-02-2011

Gemoedelijk en netjes.

Een nette camping sanitair is er schoon en netjes voor de kinders is er een zandbak,fietsje s,skelter en paartje rijden.

6 tips over Camping 't Schouwke

• ajmvoese, 03-11-2013

BOEK OP TIJD, want de mooiste plekjes zijn al snel bezet. Bezoek de Kalmthoutse heide en drink een pintje in Belgie. Bekijk de sluisen complex bij Bergen op Zoom Ga eens een dagje fietsen op het eiland Tholen Ga zeker naar Bergen op Zoom met zijn oude Markiezenhof Als het regent, dan is het outletcentrum Rosada in Roosendaal een aanrader. Ga ook wandelen. Rondom de Wouwse plantage vind je de oude huizen van plantage zelf en als klap op de vuurpijl natuurlijk de Brabantse Wal.

• rineke_1, 08-09-2013

Prima warme bakker in Wouw

• K en L, 09-05-2014

Veel fietsmogelijkheden direct vanaf de camping, ook knooppuntenroute.

1 vraag over Camping 't Schouwke

• Cornelus Antonius Wijngaard, 11-04-2019

meer informatie

wat zijn de prijzen? en vanaf wanneer tot wanneer open?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig