Camping 't Schouwke

Meer campinginfo

51 reviews over Camping 't Schouwke

• 2018
    10Fam F van Laarhoven11-06-2018

Ons favoriete plekje vlakbij huis en toch vakantie

Zeer gastvrij en kindvriendelijk!

• 10Family Jensen28-05-2018

Top camping!

Een heerlijke camping voor jong en oud. Ruimte, rust en vooral gastvrijheid! We hebben alweer voor 2019 geboekt.

• 2017
    10Omi02-07-2017

Geweldige dagen op een mooie plaats

Als je wilt kamperen op een ruime plaats met een groen tapijt en sanitair waar menige camping nog wat van kan leren, daarbij opgeteld dat het voor kinderen een speelparadijs is,eigenaar Christ een soepele mee denkende vrolijke man is,dan zou ik adviseren, ga daar eens heen.

• Oude reviews

10Fam. Van Camp09-11-2015

Uitmuntend!

Een perfecte plaats om er eens lekker tussenuit te zijn. Zelfs tijdens de winter. Uitstekend sanitair, mooie grasvelden lekker dicht bij de paardjes. En een zeer gastvrij paar heten je welkom.

• 10Ingrid en Eva02-10-2013

Deze 'houwe we d'r in'.

Gastvrij - en vriendelijkheid op en top. Gehele camping en voorzieningen netjes en schoon, goed georganiseerd. Leuke kleine details zoals o.a. picknickbankje op het terrein doen gezellig aan. Hoewel er geen eetgelegenheid op de camping is toch een 10, met magnetron, koelkast en kookgelegenheid draai je zo zelf een lekker maal in elkaar. Evt. te nuttigen in de gezellige tv/huiskamer ruimte. We wilden een echt kampeergevoel en die missie is door heel de entourage echt wel geslaagd. En zeker niet in de laatste plaats door het mooie uitzicht op de paardenwei, een superplek. Fam. van Meer heeft het hier mooi voor elkaar en zet Wouwse Plantage goed op de kaart! Een aanrader dus; krijg je er gelijk ook een mooie omgeving bij.

• 10ted lentjes16-09-2013

Leuke rustige camping

Leuke camping, lekker rustig, sanitaire voorzieningen super.

• 10Joke van Veen18-08-2013

Fantastisch!

Wat een mooie plek! Uitstekend schoon en prima verzorgde camping. Zeer gastvrije eigenaar. Ons paard genoot in zijn buitenstal. Kortom een absolute aanrader, ook zonder paard!

• 10fam. Haarhuis17-04-2013

precies wat we zochten

Deze camping is precies wat we zochten. Het sanitair was schoon en nieuw. De kampeerplekken zijn erg ruim. Aangrenzend aan de camping is een prachtig fiets en wandelgebied aanwezig. Kortom wij komen hier graag weer terug!!

• 9William van de Wauw28-07-2012

Geweldige rustige camping.

Deze camping is gewoon geweldig, schoon sanitair, rust en gelegen in een rustige omgeving. De camping ligt midden in de Wouwse Plantage, dus kilometers wandelen in het bos, neem wel wat mee tegen de muggen. Als je hier bent, dan ga ook eens eten bij Funny in het dorp de Wouwse Plantage. Eet hier dan Chinees en laat je verrassen. De campingeigenaar is super vriendelijk en de prijs is ook super.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Peter/Anne Huijsmans16-05-2012

Geweldige camping

Ondanks het mindere weer ontzettend genoten van deze accomodatie.

6 tips over Camping 't Schouwke

• ajmvoese, 03-11-2013

BOEK OP TIJD, want de mooiste plekjes zijn al snel bezet. Bezoek de Kalmthoutse heide en drink een pintje in Belgie. Bekijk de sluisen complex bij Bergen op Zoom Ga eens een dagje fietsen op het eiland Tholen Ga zeker naar Bergen op Zoom met zijn oude Markiezenhof Als het regent, dan is het outletcentrum Rosada in Roosendaal een aanrader. Ga ook wandelen. Rondom de Wouwse plantage vind je de oude huizen van plantage zelf en als klap op de vuurpijl natuurlijk de Brabantse Wal.

• rineke_1, 08-09-2013

Prima warme bakker in Wouw

• K en L, 09-05-2014

Veel fietsmogelijkheden direct vanaf de camping, ook knooppuntenroute.

1 vraag over Camping 't Schouwke

• Cornelus Antonius Wijngaard, 11-04-2019

meer informatie

wat zijn de prijzen? en vanaf wanneer tot wanneer open?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig